Page 24 of 468
Posted: Tue Nov 24, 2009 1:35 pm
by e-einundzwanzig
325ixbaur wrote:Denk graphit. Mogelijk anders ascotgrau of anthrazitgrau.
Gr Jeroen
te donker voor ascot grau. en lijkt mij te licht voor graphit.
Posted: Tue Nov 24, 2009 1:38 pm
by Peter V.
@Jeroen's.
Wat betreft de kleur heb ik uiteraard een berichtje naar dat bedrijf gedaan. Ik heb altijd gezegd dat ik hem in principe origineel wilde hebben in Polaris metallic. Toch begin ik de huidige kleur te waarderen.
Het betreffende autobedrijf heeft dit niet gedaan want de slechte reparaties en dakleer plakwerk is niet recent. Dit bedrijf staat best goed bekend hier. Toch is het aardig veel lef hebben om die prijs eraan te hangen. Gezien de staat zou ik hem tussen de 1750 en de 2300 euro zetten. Dit i.v.m. het zeer nette interieur en de 5-bak. Als je er gewoon langs loopt ziet hij er echt niet verkeerd uit ( 1e lak voor bijna 100% zeker).
Posted: Tue Nov 24, 2009 4:20 pm
by Ed
Om die weer helemaal tiptop te krijgen ben je dus wel zo'n 3000 verder aan las en (bij)spuit werk als je 't in eigen beheer doet...
Flink geld voor een 4 pitter als je 't mij vraagt dan
Ik had de post nog niet gelezen van bedragen, maar ik denk dat 1700 toch wel de max is qua aanschafprijs...
Posted: Tue Nov 24, 2009 4:58 pm
by marcel krol
Ed Posted: Tue Nov 24, 2009 4:20 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Om die weer helemaal tiptop te krijgen ben je dus wel zo'n 3000 verder aan las en (bij)spuit werk als je 't in eigen beheer doet...
Flink geld voor een 4 pitter als je 't mij vraagt dan
Ik had de post nog niet gelezen van bedragen, maar ik denk dat 1700 toch wel de max is qua aanschafprijs...
Hoi 3000 vind ik flink overdreven. Een goede spuiter vraagt dat niet eens voor een complete auto spuiten. Voor bijspuiten zit je denk ik bij een bedrijf tussen de 750 en 1000. Er van uitgaande dat er diverse punten zijn maar als het zichtwerk alleen tot de b stijlen beperkt blijft zijn het hooguit 2 gedeeltelijke zijpanelen. Laswerk aan dorpels kun je zelf weer in de bodyschutz zetten en mat zwart maken. Als je zoals je zegt Alles in eigen beheer doet kost het lassen je een beetje draad en gas en voor lak een 2 tot 300 euro. Of had je per ongeluk een nul te veel.
Groeten
Marcel Krol
Posted: Tue Nov 24, 2009 8:12 pm
by ac/dennis
Dat zie je er aan de fotos zo niet af Peter! Goed dat je dus even bent gaan kijken.
Is die achterspoiler niet zo'n groot M geval?
Posted: Tue Nov 24, 2009 9:15 pm
by Peter V.
Hoi,
Wat betreft de 318i en zichtbaar spuitwerk zou je alleen de omgeving van de B-stijl hebben en de beide dorpels.
@Dennis, Het was een zachtrubberen welke met twee boutje/moertje vast zat. Het merkteken van de spoiler wat linksonder zou zitten was er af.
Posted: Wed Nov 25, 2009 2:41 pm
by Ed

Ik had inderdaad een 0 teveel getypt Marcel...
Posted: Wed Nov 25, 2009 6:53 pm
by Jeroen
Posted: Wed Nov 25, 2009 7:14 pm
by 323baur
Wat een idioot.
Posted: Thu Nov 26, 2009 6:38 pm
by Niki
Gegroet, iedereen!
Langzamerhand begin ik weer in de markt te komen voor een e21, en 'toevallig' spotte ik deze op mijn dagelijkse Marktplaats-zoektocht:
http://link.marktplaats.nl/276474789
Ik kon 'm niet vinden in dit topic, dus ging ik er vanuit dat 'ie nog niet besproken was. Zo op het eerste gezicht ziet hij er vrij netjes uit, maar ik heb m'n twijfels over 200.000km + LPG. Wat denken jullie ervan?
Was eigenlijk van plan om voor de zomer pas naar een BMW te kijken, maar deze nu toevallig binnen het budget. Liefst heb ik natuurlijk een 323i Baur

Posted: Thu Nov 26, 2009 6:42 pm
by Wondermike
He Niki!! Leuk om weer wat van je te horen!
Als ik het geld had liggen ging ik zeker kijken.
Lijkt mij niets mis mee.
Meeste E21's hebben die 2ton al gedraaid of zijn hard op weg.
Gas en een E21.......

Posted: Thu Nov 26, 2009 6:51 pm
by Jeroen
Tsja dat gas vind ik onbegrijpelijk maar okee. Had de auto al es gezien op MP, hij staat al een tijdje te koop, maar zo op de foto's valt er weinig te zeuren. Misschien idd het aankijken waard, belangrijkste zaken om naar te kijken: roest, roest, roest en verbrande kleppen (viergastest doen).
Posted: Thu Nov 26, 2009 7:32 pm
by 323baur
He Niki, leuk dat je nog immer aanwezig bent - je wordt gemist zoals je merkt.
Lijkt me geen verkeerde auto hoor, maar reserveer wel euro 1000,- voor een mogelijke cilinderkoprevisie. Vroeg of iets later ben je aan de beurt.
Een m20 op gas..brrr. (op gas moet je vooral koken imo).
Maar: als het er eenmaal inzit - rustig warm rijden, en niet gaan planken.
Als je wel wilt hoeken en gassen moet je dat op benzine doen.
Enne: zelf kleppen stellen, want dat moet je vaak controleren.
't Zal wel lekker goedkoop rijden.
Alle overige punten van aandacht zijn u niet onbekend geloof ik

Posted: Thu Nov 26, 2009 7:43 pm
by Niki
@ WM - Heb het forum natuurlijk stiekem altijd wel in de gaten gehouden, kijken of er wat leuks voorbij kwam! Die grijze Belgische 323i ziet er ook leuk uit, maar volgens mij ver buiten m'n budget.
Misschien inderdaad maar eens een kijkje nemen, 't is alleen wel 200km bij me vandaan. Twee ton zou inderdaad nauwelijks een probleem moeten zijn, zoals ik hier wel 'ns lees is het niet eens zo'n hele grote uitdaging om er een ander blok in te lepelen. En roest heb ik inderdaad al genoeg meegemaakt! Trouwens, wel leuk om te weten dat de motor nog steeds leeft.
Waar ik voornamelijk mee zit, is dat het toch mijn daily driver wordt. Gezien de betrouwbaarheid van m'n vorige e21 weet ik niet of het wel zo verstandig is! LPG kan dan zowel grote voordelen als nadelen hebben. En er staat een vakantie naar het zuiden gepland, dus een Baur zou heerlijk zijn

Zowel e21 als e30 trouwens.
Dus, ik laat het wel even weten als ik langs ben geweest bij deze blauwe! Als het niks is wacht ik af tot net voor de zomer.
Posted: Thu Nov 26, 2009 9:06 pm
by Harro
Was deze ook al tegengekomen op MP.
Vind vooral de kleur fantaaaaastisch!
