Page 25 of 37

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Sun Mar 13, 2016 11:15 pm
by loentje
ik ben ook erg benieuwd

groeten loentje

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Sun Mar 13, 2016 11:16 pm
by loentje
toch niet een groene 323i in Tilburg?

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Mon Mar 14, 2016 7:47 am
by 323baur
Neuh, een witte 528i e12 uit oostende. Ik heb geen plaatjes gemaakt.

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Mon Mar 14, 2016 8:12 am
by bmw e12 e21
323baur wrote:Neuh, een witte 528i e12 uit oostende. Ik heb geen plaatjes gemaakt.
Dan gok ik op dit pareltje.
http://www.2dehands.be/autos/bmw/5-seri ... 97899.html

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Mon Mar 14, 2016 9:11 am
by 323baur
Yup. Een risicovolle auto.
Ze staat er op een beetje afstand redelijk netjes bij, maar er zit zeker 50kilo plamuur op.
Wat zit daar onder..

Verder negatief:
- Middendemper is lek.
- Bestuurdersstoel is gescheurd.

Het is een originele Nederlander met boekjes.
Originele kenteken kan je zo weer verkrijgen (HH-13-DZ, een vd allerrrlaatsten dus).

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 01, 2016 4:48 pm
by Peter V.

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 01, 2016 5:38 pm
by 323baur
Ja...die ken ik nog. Nu is vragen en krijgen iets heel verschillend, maar e24s gaan heeeel hard omhoog.

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 01, 2016 6:28 pm
by Peter V.
323baur wrote:Ja...die ken ik nog. Nu is vragen en krijgen iets heel verschillend, maar e24s gaan heeeel hard omhoog.
Ik kan me de vorige eigenaar nog goed herinneren. Deze was begonnen op 11000 euro en enkele maanden later stond ze voor 8000 euro te koop.

Het is niet alleen E24 hoor. De rest heeft ook een stijgende lijn. Zelfs voor sommige barrels wordt al 3000 euro gevraagd.

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 01, 2016 9:04 pm
by Michiel E32
Een E24 635 is wel heel lekker. Alleen het 2de of laatste type, de 1ste serie sla ik over.
Dus er komt een dag dat ik er weer een mag bezitten. (Al sluit ik niet uit dat het ook zomaar een E31 kan zijn :-) )

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 01, 2016 9:31 pm
by 323baur
E31 ben ik bang van. Gruwelijk leegloop verhalen... Ik heb nog 2 e24s, een gaat er binnenkort de verkoop in.

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 01, 2016 9:35 pm
by uwbuurman
evengoed, wat kan je gebeuren met een 840I? erg mooi! De V12, daar zou ik ook bang voor zijn.

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 01, 2016 9:38 pm
by 323baur
Vooral de onderdelen zijn schreeuwend duur en schaars. De achteras van de csi is standaard elke 2 jaar stuk...a 2k.

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 01, 2016 9:43 pm
by bmw e12 e21
Idd, en die met electronisch gestuurde ophanging... Idd, een horrorauto om te hebben. Wel leuk om naar te kijken.

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Sat Apr 02, 2016 7:04 pm
by Michiel E32
Nou nou heren niet zo bang,
zo spannend is een M70 (V12) ook weer niet.
Ik maak me er absoluut geen zorgen om en als er een mooi exemplaar voorbij komt dan kan het zomaar zijn dat ik m binnen hengel.
Maar zoals eerder gemeld kan ook maar zo een E24 635 worden :-)

Re: Ite's sleutel en pruts topic.

Posted: Fri Apr 15, 2016 8:44 pm
by EvdP
323baur wrote:De achteras van de csi is standaard elke 2 jaar stuk...a 2k.
Grappig. Op BMWUnited zit een forumlid (Zeeuw) met een 850 CSi. Die heeft hem sinds eind 2011 dus die heeft nu al twee keer zijn achteras stuk gehad volgens jou uitspraak.

Laat dat nu net niet het geval zijn... Dus of hij heeft geluk, of het klopt niet. En ik gok op het laatste. Over elk type BMW zijn wel horrorverhalen. Als je dat moet geloven dan kun je niets meer kopen. Er zal vast wel het één en ander zijn,maar 9 van de 10 keer is het alleen omdat mensen de complexe dingen niet snappen. Hoe vaak ik wel niet heb moeten horen dat een handbak ombouw niet kon op een 745i. En toen ik gezeik had met mijn niveauregeling kon ik de auto wel weggooien. Maar ook dat was voor mijn monteur geen probleem.