Page 243 of 420

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Wed Apr 22, 2015 9:39 am
by 323baur
Mooi! E39 v8 is voor mij nu wel ongeveer de auto.
Alles wat daarna komt is lelijk of onbetaalbaar.

Ik heb ook best lang gezocht naar een tourding, maar uiteindelijk een sedannetje gekocht. Veel plezier met deze beul!
Pas op je bak!!!

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Wed Apr 22, 2015 9:54 am
by Jeroen
Heerlijk vervoer, gefeliciteerd!

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Wed Apr 22, 2015 10:11 am
by uwbuurman
Veel plezier ermee, Leon! Weer op G3?

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Wed Apr 22, 2015 2:04 pm
by loentje
weer op G3, nou ja hoop weer vanaf morgen, er is waarschijnlijk ergens een relais stuk.

Bak is gereviseerd net iets over de twee ton, bon is aanwezig.

Ook nog getuned bij carly motors in leiden, zie wel een bon maar nergens hoeveel pk hij nu moet hebben.

Hoop deze toch echt een tijdje te rijden, alles zit erop wat ik zoek, kleurencombinatie is super (nou ja zwart is eigenlijk geen kleur :mrgreen: ). maar alles is dus zwart, zwart sportleer, zwarte hemel, zwart velours...

kortom me is happy, zal nog wel een paar foto's maken van het interieur.


groeten loentje

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Thu Apr 23, 2015 8:21 am
by Manitoba
Mooie, letterlijk dikke auto, Léon. Veel plezier enne.... meer foto's mag altijd!

Greetz,
Walter.

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Thu Apr 23, 2015 12:52 pm
by loentje
Gisteren wiellager achter vervangen, dus hij is ook weer stil.

Vandaag staat hij bij een lpg specialist voor afstelling van de lpg installatie.

We gaan verder...


groeten loentje

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Tue Apr 28, 2015 8:36 pm
by RickR
Vandaag een hagelnieuwe Alpina B4 Biturbo Coupe (F32) gespot in Groningen! Beetje crappy foto maar zeker een auto waar je even naar om blijft kijken...

Image

Groeten Rick

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Tue Apr 28, 2015 10:20 pm
by uwbuurman
Akelig mooi!!!!

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Wed Apr 29, 2015 12:16 am
by Jeroen
:thumbsup

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Wed Apr 29, 2015 9:35 pm
by bmw e12 e21
Vanavond klepjes :M20 geregeld 1300km na revisie. 1 stond beetje te vast en enkele een beetje te los.

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Thu Apr 30, 2015 7:42 pm
by bmw e12 e21
Vanavond de WUR verwisseld met een nieuwe. De 323i loopt heel mooi, maar het duurt te lang eer het stationair toerental daalt naar normaal niveau.
Hij moet door en door warm zijn, anders blijft hij op 1500tr/min.
Heb er enkele sneetjes in hand en pols aan over gehouden. Die staat vervelend...

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Thu Apr 30, 2015 7:50 pm
by Jeroen
Dat klinkt dan wellicht meer als de extraluchtschuif. Die moet inderdaad een aardige tijd staan te verwarmen voordat deze sluit. Tenminste, de elektrische. De mechanische (op koelwater temperatuur) sluit in mijn ogen wat sneller.

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Thu Apr 30, 2015 7:54 pm
by bmw e12 e21
Dat is ook al in me opgekomen... Maar Ik heb die op voorrand getest(2stuks) in bijna kokend water en ze werkten goed. Daarom dacht ik dat het iets anders moest zijn...
Mijn 323i is van na 1981 en heeft dus een schuif op koelwater.
Ik heb ook nog een nieuwe elektrische liggen. De stekker zit gewoon ook los aan de kabelboom.

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Fri May 01, 2015 9:01 am
by Peter V.
bmw e12 e21 wrote:Dat is ook al in me opgekomen... Maar Ik heb die op voorrand getest(2stuks) in bijna kokend water en ze werkten goed. Daarom dacht ik dat het iets anders moest zijn...
Mijn 323i is van na 1981 en heeft dus een schuif op koelwater.
Ik heb ook nog een nieuwe elektrische liggen. De stekker zit gewoon ook los aan de kabelboom.
Ik dacht altijd dat de eerdere types een extra luchtschuif op koelwater hadden en de nieuwere een elektrische?

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Posted: Fri May 01, 2015 9:11 am
by Jeroen
Nope, andersom al klinkt dat vreemd omdat later met de L-Jet diezelfde extraluchtschuif ineens weer terug was.

Ik vind het vreemd iig bij Remy, zou denk ik zelf eens gaan meten aan de gasklep, of deze in de juiste ruststand staat, anders begin je met de stationaire stelschroef (de koperen op het gasklephuis) natuurlijk het hele vacumsysteem te ontregelen om tot een correcte stationairwaarde te komen, waarmee je dus ook de vacuumverstelling in de opwarmfase ontregelt. Meen dat Arnold ook al eens zo'n gevecht heeft gehad. Anders ga je toch bijna denken aan een vacuumlekkage of een incorrecte systeemdruk op de K-Jet.