Pastellblauer's E12 avonturen
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12125
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Succes.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- BertjeConti
- E21 Mad
- Posts: 3118
- Joined: Mon Nov 04, 2013 9:49 pm
- My E21(s): E12 520-6
- Location: nederland , Weert
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Thanks allen voor de succes wensen, het is alweer voorbij......
Hornenacht 17-11-2018
Zo om nu eerst maar eens te beginnen met het object waar dit onderwerp eigenlijk om draait.
De Pastellblauer heeft het ook deze nacht weer zonder kleerscheuren doorstaan, ondanks dat er soms erg hard getrapt is, en er niet de beste wegen (MTB track bospaadjes) tussen zaten, en we een pallet van een boze boer voor onze snuffert hebben gehad.
Ja, zoals altijd wel, blijkt deze wagen gewoon erg betrouwbaar, en als je de M20 een beetje op toeren jaagt, dan worden de lampjes van de meeste achtervolgers toch wel weer kleiner.
De Hornenacht trekt ook de lokale media, en dat bleek met deze foto als onderwerp aankondiging:

Tijdens de Hornenacht worden er een scala aan kaartlees systemen gebruikt, en dat betekend opletten en de regeltjes telkens goed toepassen. Zoals gezegd mochten wij als 11e starten om 17:09, het is dan nog net niet donker, en we gebruiken de eerste minuten om de opdrachtkaarten even samen door de scannen op valkuilen of truukjes, getuige de foto van Nederweert24 hierboven. Helaas leverde deze exercitie niks op, dus dan maar vertrekken voor het eerste deel van bijna 3 uur. We gaan lekker door de verschillende opdrachten heen, maar ondanks dat het lekker loopt, komen we niet aan het benodigde gemiddelde.
Als we in de grensbenadering blijkbaar een verkeerd bospad nemen, wat eindigt in een MTB Singel Track, keren dus, en dat viel niet mee, want velen namen dit verkeerde pad, was het gemiddelde nog verder gekelderd. Dit akkefietje heeft uiteindelijk wel een kwartiertje gekost schat ik zo.
En dan ga je onder tijdsdruk verder, en dat is niet goed.
Uiteindelijk viel het nog best wel mee, 20 minuten te laat binnen na het eerste deel. Dan is het tijd voor een uur verplichte rust met diner buffet.
Vlak voor vertrek van deel 2 waren de punten van deel 1 geteld, we hadden maar liefst 6 fouten, en dat kwam niet overeen met mijn gevoel, maarja, vol goede moed verder.
Dat we voldoende verlichting hebben:

Ook deel 2 liep lekker, maar 1 keer een weggetje gemist waardoor we 300 meter terug moesten en opnieuw meten om het juiste weggetje te vinden. Verder gingen we goed door de opdrachten heen, ook de door velen gevreesde "vissengraad" verliep prima. In het 2e deel hebben we het benodigde gemiddelde ook net niet gehaald, met als gevolg nog eens 5 minuten te laat binnen. Het is dan al voorbij middernacht, en ook nu weer verzorging voor de inwendige mens.
Ruim anderhalf uur later zijn alle deelnemers binnen en de punten geteld. In deel 2 hadden we er 3 fout, en deel 1 was terug gecorrigeerd naar 5 fouten, 8 in totaal dus samen met 24 strafminuten maakt 264 strafpunten. Goed voor een 6e plek, waar we toch wel content mee zijn.
Achteraf blijkt dat we in deel 1 eigenlijk maar 2 fouten hadden gemaakt, maar door tijdsdruk een 3 tal controles uit de bol-pijl niet hadden overgenomen van "klad" naar de wedstrijdkaart (per ongeluk een blad overgeslagen bij overnemen). JAMMER, JAMMER, JAMMER.
Uitslag toerklasse:


Voor vertrek had ik nog snel gepoogd zoveel mogelijk deelnemende BMW's en ander mooi spul vast te leggen:











Hornenacht 17-11-2018
Zo om nu eerst maar eens te beginnen met het object waar dit onderwerp eigenlijk om draait.
De Pastellblauer heeft het ook deze nacht weer zonder kleerscheuren doorstaan, ondanks dat er soms erg hard getrapt is, en er niet de beste wegen (MTB track bospaadjes) tussen zaten, en we een pallet van een boze boer voor onze snuffert hebben gehad.
Ja, zoals altijd wel, blijkt deze wagen gewoon erg betrouwbaar, en als je de M20 een beetje op toeren jaagt, dan worden de lampjes van de meeste achtervolgers toch wel weer kleiner.
De Hornenacht trekt ook de lokale media, en dat bleek met deze foto als onderwerp aankondiging:

Tijdens de Hornenacht worden er een scala aan kaartlees systemen gebruikt, en dat betekend opletten en de regeltjes telkens goed toepassen. Zoals gezegd mochten wij als 11e starten om 17:09, het is dan nog net niet donker, en we gebruiken de eerste minuten om de opdrachtkaarten even samen door de scannen op valkuilen of truukjes, getuige de foto van Nederweert24 hierboven. Helaas leverde deze exercitie niks op, dus dan maar vertrekken voor het eerste deel van bijna 3 uur. We gaan lekker door de verschillende opdrachten heen, maar ondanks dat het lekker loopt, komen we niet aan het benodigde gemiddelde.
Als we in de grensbenadering blijkbaar een verkeerd bospad nemen, wat eindigt in een MTB Singel Track, keren dus, en dat viel niet mee, want velen namen dit verkeerde pad, was het gemiddelde nog verder gekelderd. Dit akkefietje heeft uiteindelijk wel een kwartiertje gekost schat ik zo.
En dan ga je onder tijdsdruk verder, en dat is niet goed.
Uiteindelijk viel het nog best wel mee, 20 minuten te laat binnen na het eerste deel. Dan is het tijd voor een uur verplichte rust met diner buffet.
Vlak voor vertrek van deel 2 waren de punten van deel 1 geteld, we hadden maar liefst 6 fouten, en dat kwam niet overeen met mijn gevoel, maarja, vol goede moed verder.
Dat we voldoende verlichting hebben:

Ook deel 2 liep lekker, maar 1 keer een weggetje gemist waardoor we 300 meter terug moesten en opnieuw meten om het juiste weggetje te vinden. Verder gingen we goed door de opdrachten heen, ook de door velen gevreesde "vissengraad" verliep prima. In het 2e deel hebben we het benodigde gemiddelde ook net niet gehaald, met als gevolg nog eens 5 minuten te laat binnen. Het is dan al voorbij middernacht, en ook nu weer verzorging voor de inwendige mens.
Ruim anderhalf uur later zijn alle deelnemers binnen en de punten geteld. In deel 2 hadden we er 3 fout, en deel 1 was terug gecorrigeerd naar 5 fouten, 8 in totaal dus samen met 24 strafminuten maakt 264 strafpunten. Goed voor een 6e plek, waar we toch wel content mee zijn.
Achteraf blijkt dat we in deel 1 eigenlijk maar 2 fouten hadden gemaakt, maar door tijdsdruk een 3 tal controles uit de bol-pijl niet hadden overgenomen van "klad" naar de wedstrijdkaart (per ongeluk een blad overgeslagen bij overnemen). JAMMER, JAMMER, JAMMER.
Uitslag toerklasse:


Voor vertrek had ik nog snel gepoogd zoveel mogelijk deelnemende BMW's en ander mooi spul vast te leggen:











Last edited by BertjeConti on Sun Nov 27, 2022 11:06 am, edited 2 times in total.

Megasquirted '77 E12 520-6
Aspen Silver '96 E39 523i
- bmw e12 e21
- E21 VIP

- Posts: 4558
- Joined: Sat Nov 30, 2013 9:29 am
- My E21(s): '82 323i Edition S man. + ´83 M315 man.
- Location: Belgium - Limburg
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Toch weer een goede prestatie Rob!
Ondanks die pallet...
Weer een boze boer die vond dat de landweg van hem was?
Ondanks die pallet...
Weer een boze boer die vond dat de landweg van hem was?
grt Remy
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
- BertjeConti
- E21 Mad
- Posts: 3118
- Joined: Mon Nov 04, 2013 9:49 pm
- My E21(s): E12 520-6
- Location: nederland , Weert
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
4 stuks E21 inderdaad, waarvan er 2 altijd wel bij zijn (witte 320/6 automaat, gele 316), en 2 die ik verder niet ken.uwbuurman wrote: Sun Nov 18, 2018 8:05 pm Mooie prestatie!! En nog best veel e21s, waarvan bijna allemaal type 1!!
Waar herken je eigenlijk type1 of type 2 aan?
Bij de E12 weet ik het wel, maar E21?
En 4 stuks '02, ook daar zijn er 2 altijd bij, de rode touring van Bjorn en Stefan, en een blauwe tii van Greg en Mart die dit jaar de Tourklasse gewonnen hebben en nederlands kampioen in tourklasse er bovenop.

Megasquirted '77 E12 520-6
Aspen Silver '96 E39 523i
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Het makkelijkst zijn de chromen spiegels, waar ik bijvoorbeeld zwart plastic spiegels heb. Andere verschillen zitten in het dashboard bijvoorbeeld. Een type 2 heeft de alarmknop in het midden van het console zitten en een type 1 niet.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29975
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Tsja, steeds beter, komt goed! Leuk verslag weer, je voelt de spanning, en erg leuk om toch behoorlijk wat E21's te zien op de foto's. Thanks!
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP

- Posts: 19152
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Verschillen zitten in de
-keienvanger; 1: twee roostertjes, 2:dicht met twee zwarte strepen
-niertje, voor getraind oog 1:schever; 2: rechter op, met tapslopende zwarte rand
-spiegels; 1: chrome op de deur; 2: zwart plastic zoals de e30 in de hoek bij de ruit
-dashboard; 1: schuifjes en drukknoppen, aansteker bij het klokje bovenin en asbak in het midden, 2: draaiknoppen en een extra luchtrooster in de rand boven het kastje, aansteker naar de asbak
-achterlampen: 1: smalle achterlichten, brede reflector, losse mistlamp onder de bumper (optie); 2: gelijk verdeelde achterlichten en mistlampen in de unit.
Daarnaast nog een handvol carosseriedingetjes die je moet weten om te kunnen zien.
-keienvanger; 1: twee roostertjes, 2:dicht met twee zwarte strepen
-niertje, voor getraind oog 1:schever; 2: rechter op, met tapslopende zwarte rand
-spiegels; 1: chrome op de deur; 2: zwart plastic zoals de e30 in de hoek bij de ruit
-dashboard; 1: schuifjes en drukknoppen, aansteker bij het klokje bovenin en asbak in het midden, 2: draaiknoppen en een extra luchtrooster in de rand boven het kastje, aansteker naar de asbak
-achterlampen: 1: smalle achterlichten, brede reflector, losse mistlamp onder de bumper (optie); 2: gelijk verdeelde achterlichten en mistlampen in de unit.
Daarnaast nog een handvol carosseriedingetjes die je moet weten om te kunnen zien.
- BertjeConti
- E21 Mad
- Posts: 3118
- Joined: Mon Nov 04, 2013 9:49 pm
- My E21(s): E12 520-6
- Location: nederland , Weert
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Ik zal er eens op gaan letten, thanksuwbuurman wrote: Sun Nov 18, 2018 10:37 pm Verschillen zitten in de
-keienvanger; 1: twee roostertjes, 2:dicht met twee zwarte strepen
-niertje, voor getraind oog 1:schever; 2: rechter op, met tapslopende zwarte rand
-spiegels; 1: chrome op de deur; 2: zwart plastic zoals de e30 in de hoek bij de ruit
-dashboard; 1: schuifjes en drukknoppen, aansteker bij het klokje bovenin en asbak in het midden, 2: draaiknoppen en een extra luchtrooster in de rand boven het kastje, aansteker naar de asbak
-achterlampen: 1: smalle achterlichten, brede reflector, losse mistlamp onder de bumper (optie); 2: gelijk verdeelde achterlichten en mistlampen in de unit.
Daarnaast nog een handvol carosseriedingetjes die je moet weten om te kunnen zien.

Megasquirted '77 E12 520-6
Aspen Silver '96 E39 523i
- Smartie
- E21 VIP

- Posts: 1211
- Joined: Tue May 18, 2010 4:27 pm
- My E21(s): 320/6 '78 rip
323i '78 wip - Location: Assen
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Goed bezig!
Mooie foto’s van de deelnemende BMW’s
Leuk om de eerste types van Nederland te zien opduiken
Mooie foto’s van de deelnemende BMW’s
Leuk om de eerste types van Nederland te zien opduiken
- BertjeConti
- E21 Mad
- Posts: 3118
- Joined: Mon Nov 04, 2013 9:49 pm
- My E21(s): E12 520-6
- Location: nederland , Weert
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Moustache Classic 2018
Gisteren, 24 november, hebben we de Moustache Classic gereden, dit was onze 3e deelname aan deze rally, en de laatste classic rally voor dit jaar.
De Moustache Classic vind plaats vanuit Bocholt Belgie, bij ons net over de grens, en is de laatste wedstrijd in het belgische V.A.S. classic kampioenschap.
Het belgische reglement, maar ook de systemen van kaartlezen zijn behoorlijk afwijkend voor wat wij in NL gewend zijn. Omschakelen dus, maar voor een 3e keer mag je wel verwachten dat je het spelletje snapt, toch?
Ook bestaan er in het Belgische systeem geen klasse indelingen, iedereen rijdt dus hetzelfde, en dat betekend dat deze Moustache winnen alleen voor de allerbeste is weggelegd. Wij zijn dan ook al heel blij met een top 20 notering.
Om niet in de volle drukte terecht te komen zoals vorige jaren gebeurde hebben we ons vroeg ingeschreven om een zo vroeg mogelijk startnummer te bekomen, met startnr 16 zijn we dan ook best blij.
In de "last minute" briefing werd nog aangekondigd dat er een zelfstart regularity in zit die al na 7 minuten na de start begint, gemeen want dit voert de druk direct op. Geen tijd om bij aanvang eerst het routeboek door te nemen, maar genoodzaakt direct te starten om op tijd bij de zelfstart te geraken. Het routeboek wordt pas uitgereikt onder de startboog, exact op je toegewezen starttijd.
Pfff, dus zijn we maar direct van start gegaan, en natuurlijk loopt het dan niet. De opdracht naar de RT is bol-pijl, en al na de 3e situatie zit ik te vloeken in de auto omdat we die situatie niet vinden. Dan maar een stukje overslaan om toch op tijd bij de RT te komen en dat lukt gelukkig wel.
In deze eerste ochtend etappe zitten 3 TC's waar je in totaal ongeveer 2 en een half uur over mag doen. Diverse kaartlees systemen komen voorbij, en alweer in een bol-pijl vinden we een situatie niet, en dan denk je verkeerd te zitten. achteraf bleek het gelukkig allemaal toch te kloppen. Uiteindelijk komen we met een 15 tal minuten te laat bij de middagpauze plek. Lekker gereden, maar mijn gevoel is dat er toch wel veel mis gegaan is.
Na de lunch vol goede moed beginnen aan etappe 2, die alweer met een gemene (lees moeilijke) bol-pijl begint, die we dit keer wel doorzien. Het middagdeel gaat erg lekker en bij 1 TC hebben we zelfs tijd over en moeten we wachten op de ideale tijd. In dit deel leuke opdrachten, maar vooral ook weer leuke wegen om te rijden. Ook etappe 2 was weer goed voor 2 en een half uur amusement door diverse kaartlees systemen over de beste belgische rally wegen, finishen doen we enkele minuten te laat.
Wel weer een blunder gemaakt met het overnemen van de controles van 'klad' naar de wedstrijdkaart, 1 controle niet genoteerd
hier moet ik echt een beter systeem in vinden.
Het miezert dan al de hele dag en inmiddels is het aardig donker. Maar de "geheime coating" op onze ramen doet prima zijn werk, en het zicht is dan ook subliem ondanks de regen.
Half uurtje pauze inclusief verplichte alcohol controle voor zowel "piloot" als "co-piloot", en dan verder aan etappe 3. Nog 2 uurtjes door het donker, heerlijk.
Deze 3e etappe verloopt bij ons echt probleemloos, vol goede moed gaan we van de ene opdracht naar de volgende en voor we het weten staan we alweer bij de finish. jammer, het is afgelopen, klaar uit.
In de finish locatie hangt de tussenstand van etappe 1 en 2 al op het mededelingenbord. Ik maak er snel een fototje van, en dan vertrekken we om ergens lekker relaxed te gaan eten.
Score op dat moment is de 24e plaats. Officiële einduitslag is op dit moment nog niet gepubliceerd, maar dat zal niet veel meer verschuiven.
De Pastellblauer heeft onderweg nog wel een megaklapper gemaakt. In het routeboek stond heel duidelijk !!! voor een kruising aangegeven, maar daar had ik helemaal niet op gelet, met als gevolg dat Petra volle bak die kruising over gaat en daar leek wel een greppel in het asfalt te zitten. BAM
Petra heeft lekker gereden, en ik heb me best vermaakt (met af en toe een vloek). Dus volgend jaar weer.
Wellicht zelfs wat meer belgische classic rally's voor komend jaar om die systemen toch beter onder de knie te krijgen, want 1 keer per jaar is echt te weinig.
De dag erna de uitleg vergeleken met onze eigen bevindingen, tsja en dan blijkt dat je er toch wel weer een aantal keer bent ingestonken, maar ook dat we sommige controles gewoon niet gezien hebben.
in Etappe 1 vind ik 7 fouten, in etappe 2 nog 6 en in etappe 3 nog eens 3 fouten, 16 in totaal dus. benieuwd naar de einduitslag.
voor vertrek s'morgens had ik nog snel een paar plaatjes geschoten, maar onderweg veel fotografen gezien, dus zullen er nog wel voldoende actie foto's gepubliceerd worden binnenkort.




Volgende classic rally is de "midwinter classic" januari 2019 waar we ons al voor ingeschreven hebben.
Gisteren, 24 november, hebben we de Moustache Classic gereden, dit was onze 3e deelname aan deze rally, en de laatste classic rally voor dit jaar.
De Moustache Classic vind plaats vanuit Bocholt Belgie, bij ons net over de grens, en is de laatste wedstrijd in het belgische V.A.S. classic kampioenschap.
Het belgische reglement, maar ook de systemen van kaartlezen zijn behoorlijk afwijkend voor wat wij in NL gewend zijn. Omschakelen dus, maar voor een 3e keer mag je wel verwachten dat je het spelletje snapt, toch?
Ook bestaan er in het Belgische systeem geen klasse indelingen, iedereen rijdt dus hetzelfde, en dat betekend dat deze Moustache winnen alleen voor de allerbeste is weggelegd. Wij zijn dan ook al heel blij met een top 20 notering.
Om niet in de volle drukte terecht te komen zoals vorige jaren gebeurde hebben we ons vroeg ingeschreven om een zo vroeg mogelijk startnummer te bekomen, met startnr 16 zijn we dan ook best blij.
In de "last minute" briefing werd nog aangekondigd dat er een zelfstart regularity in zit die al na 7 minuten na de start begint, gemeen want dit voert de druk direct op. Geen tijd om bij aanvang eerst het routeboek door te nemen, maar genoodzaakt direct te starten om op tijd bij de zelfstart te geraken. Het routeboek wordt pas uitgereikt onder de startboog, exact op je toegewezen starttijd.
Pfff, dus zijn we maar direct van start gegaan, en natuurlijk loopt het dan niet. De opdracht naar de RT is bol-pijl, en al na de 3e situatie zit ik te vloeken in de auto omdat we die situatie niet vinden. Dan maar een stukje overslaan om toch op tijd bij de RT te komen en dat lukt gelukkig wel.
In deze eerste ochtend etappe zitten 3 TC's waar je in totaal ongeveer 2 en een half uur over mag doen. Diverse kaartlees systemen komen voorbij, en alweer in een bol-pijl vinden we een situatie niet, en dan denk je verkeerd te zitten. achteraf bleek het gelukkig allemaal toch te kloppen. Uiteindelijk komen we met een 15 tal minuten te laat bij de middagpauze plek. Lekker gereden, maar mijn gevoel is dat er toch wel veel mis gegaan is.
Na de lunch vol goede moed beginnen aan etappe 2, die alweer met een gemene (lees moeilijke) bol-pijl begint, die we dit keer wel doorzien. Het middagdeel gaat erg lekker en bij 1 TC hebben we zelfs tijd over en moeten we wachten op de ideale tijd. In dit deel leuke opdrachten, maar vooral ook weer leuke wegen om te rijden. Ook etappe 2 was weer goed voor 2 en een half uur amusement door diverse kaartlees systemen over de beste belgische rally wegen, finishen doen we enkele minuten te laat.
Wel weer een blunder gemaakt met het overnemen van de controles van 'klad' naar de wedstrijdkaart, 1 controle niet genoteerd
Het miezert dan al de hele dag en inmiddels is het aardig donker. Maar de "geheime coating" op onze ramen doet prima zijn werk, en het zicht is dan ook subliem ondanks de regen.
Half uurtje pauze inclusief verplichte alcohol controle voor zowel "piloot" als "co-piloot", en dan verder aan etappe 3. Nog 2 uurtjes door het donker, heerlijk.
Deze 3e etappe verloopt bij ons echt probleemloos, vol goede moed gaan we van de ene opdracht naar de volgende en voor we het weten staan we alweer bij de finish. jammer, het is afgelopen, klaar uit.
In de finish locatie hangt de tussenstand van etappe 1 en 2 al op het mededelingenbord. Ik maak er snel een fototje van, en dan vertrekken we om ergens lekker relaxed te gaan eten.
Score op dat moment is de 24e plaats. Officiële einduitslag is op dit moment nog niet gepubliceerd, maar dat zal niet veel meer verschuiven.
De Pastellblauer heeft onderweg nog wel een megaklapper gemaakt. In het routeboek stond heel duidelijk !!! voor een kruising aangegeven, maar daar had ik helemaal niet op gelet, met als gevolg dat Petra volle bak die kruising over gaat en daar leek wel een greppel in het asfalt te zitten. BAM
Petra heeft lekker gereden, en ik heb me best vermaakt (met af en toe een vloek). Dus volgend jaar weer.
Wellicht zelfs wat meer belgische classic rally's voor komend jaar om die systemen toch beter onder de knie te krijgen, want 1 keer per jaar is echt te weinig.
De dag erna de uitleg vergeleken met onze eigen bevindingen, tsja en dan blijkt dat je er toch wel weer een aantal keer bent ingestonken, maar ook dat we sommige controles gewoon niet gezien hebben.
in Etappe 1 vind ik 7 fouten, in etappe 2 nog 6 en in etappe 3 nog eens 3 fouten, 16 in totaal dus. benieuwd naar de einduitslag.
voor vertrek s'morgens had ik nog snel een paar plaatjes geschoten, maar onderweg veel fotografen gezien, dus zullen er nog wel voldoende actie foto's gepubliceerd worden binnenkort.




Volgende classic rally is de "midwinter classic" januari 2019 waar we ons al voor ingeschreven hebben.
Last edited by BertjeConti on Sun Nov 27, 2022 11:04 am, edited 1 time in total.

Megasquirted '77 E12 520-6
Aspen Silver '96 E39 523i
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Wat heerlijk om op deze manier de techniek rijdend te houden! Ving je carterbescherming de klap op, of was er uiteindelijk niets aan de hand?
- uwbuurman
- E21 VIP

- Posts: 19152
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Pastellblauer's E12 avonturen
Wederom mooi verslag!! Spijtig van de klapper!
Over dat overnemen van klad naar eindversie, is het een idee om een turfboxje te maken? Per genoteerde controle even een streepje en aan het eind weet je wat je hebt genoteerd. Dat doe je bij de nette versie ook. Elke controle die je overneemt een streepje. Heb je hetzelfde aantal, dan zit je goed.
Over dat overnemen van klad naar eindversie, is het een idee om een turfboxje te maken? Per genoteerde controle even een streepje en aan het eind weet je wat je hebt genoteerd. Dat doe je bij de nette versie ook. Elke controle die je overneemt een streepje. Heb je hetzelfde aantal, dan zit je goed.