323i 1980 Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29995
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Congrats met nog meer oud ijzer!

Regards/groeten, Jeroen
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Gefeliciteerd Michel, we zijn benieuwd.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- gerrit323
- E21 VIP

- Posts: 4603
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Jaja snel foto's posten .. proficiat Michel 
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
This is a secret code
Ze stuff is in the trunk, i repeat Ze stuff is in the trunk
Send from my blackberry
Ze stuff is in the trunk, i repeat Ze stuff is in the trunk
Send from my blackberry
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Ok, understood.
Rott is empty now, repeat Rott is empty now.
Rott is empty now, repeat Rott is empty now.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Honey i'm home
Pikkies komen nog.
Pikkies komen nog.
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
38/11 op het huis gezien?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
joehoeeeee, Wondermike heeft een 3.45 sper met 25% sperwerking FAP FAP FAP FAP
Zo kan ik daar tenminste niet meer mee gepest worden
Zo kan ik daar tenminste niet meer mee gepest worden
So many cars, so little time
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29995
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Oh joh die dingen zijn vreselijk uit de tijd, wij hebben ze allemaal al opgeruimd, doen nog hooguit 100 euro tegenwoordig. Iedereen laat z'n open diff voor 400 euro voorzien van een veel beter en moderner Quaife sper.
Gefeliciteerd man! De term 'laatste der mohikanen' mag uit de Van Dale
Gefeliciteerd man! De term 'laatste der mohikanen' mag uit de Van Dale
Regards/groeten, Jeroen
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Nou die Quaife hou ik wel in de gaten en als ik er een keer 1 vindt voor weinugh....
Die stelt automatisch in tot wel 80% sperwerking.
Had Gerrit al een sper dan? Hij ziet er altijd wel een beetje uit als een indiaan
Die stelt automatisch in tot wel 80% sperwerking.
Had Gerrit al een sper dan? Hij ziet er altijd wel een beetje uit als een indiaan
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Neeeeeee, Gerrit is de laatste die nog GEEEEEEEEEN sper heeft.
De stumper.
En nee, ik ga geen typische Belgen moppen maken, das te makkelijk.
WM gefeliciteerd!
De stumper.
En nee, ik ga geen typische Belgen moppen maken, das te makkelijk.
WM gefeliciteerd!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Geweldig man en ook nog met een sportbak, dan kom je de Ardennen wel over.
Je hebt nog 2 weken
Je hebt nog 2 weken
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Moet lukken lijkt me.
Bovendien is dit denk ik wel de laatste echt rit van dit jaar, dus ik zou willen weten hoe het stuurt..
Oh ja, ik weet ook al wie achteraan rijdt.
Bovendien is dit denk ik wel de laatste echt rit van dit jaar, dus ik zou willen weten hoe het stuurt..
Oh ja, ik weet ook al wie achteraan rijdt.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Thegs
- E21 VIP

- Posts: 2419
- Joined: Tue Feb 13, 2007 7:05 pm
- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
- Contact:
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Ik niet ...323baur wrote:Moet lukken lijkt me.
Bovendien is dit denk ik wel de laatste echt rit van dit jaar, dus ik zou willen weten hoe het stuurt..
Oh ja, ik weet ook al wie achteraan rijdt.
Gerwin
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een italiaan.
Nou beeldjes van het apparatus erectus FAP
Je koopt voor wat kleingeld
een sper en wat doe je als eerste?

Demonteren, dit omdat ik hem zowieso mooi zwart ga maken en ik zag dat er behoorlijk wat roestschade op de vulringen van de zijflenzen is geweest.
De roest is verwijderd maar ik wil graag nieuwe ringen ertussen.
Ook is van 1 van de uitgaande assen de stofring niet helemaal bi meer.

Heb al een andere uit het magazijn gepakt

En hier gaat het natuurlijk om

Binnenkant kan ik niet beoordelen maar is volgens de vorige eigenaar al eens gereviseerd en alles ziet er piekfijn uit.
Keerringen in de flenzen zijn nieuw maar ik twijfel over de O-ringen. Dus bestel ik toch maar een setje.
En dan Ite's olie van 80 euro de liter erin en gaan met die banaan.
Ik denk niet dat ik dit ga redden voor de Ardennen.
Je koopt voor wat kleingeld

Demonteren, dit omdat ik hem zowieso mooi zwart ga maken en ik zag dat er behoorlijk wat roestschade op de vulringen van de zijflenzen is geweest.
De roest is verwijderd maar ik wil graag nieuwe ringen ertussen.
Ook is van 1 van de uitgaande assen de stofring niet helemaal bi meer.

Heb al een andere uit het magazijn gepakt

En hier gaat het natuurlijk om

Binnenkant kan ik niet beoordelen maar is volgens de vorige eigenaar al eens gereviseerd en alles ziet er piekfijn uit.
Keerringen in de flenzen zijn nieuw maar ik twijfel over de O-ringen. Dus bestel ik toch maar een setje.
En dan Ite's olie van 80 euro de liter erin en gaan met die banaan.
Ik denk niet dat ik dit ga redden voor de Ardennen.
So many cars, so little time