Page 4 of 12

Posted: Mon May 03, 2010 10:34 am
by Peter V.
Het zit je niet mee kerel. Toch maar even echt genezen voordat je iets forceert

Posted: Mon May 03, 2010 10:35 am
by Nick1984
eigen domme fout, sms en en fietsrijden gaat niet zo goed samen :oops:

Posted: Mon May 03, 2010 10:41 am
by Peter V.
Hier geldt toch hetzelfde als in de auto. handsfree fietsen :lol:

Posted: Mon May 03, 2010 10:42 am
by Jeroen
Doe mij maar fietsvrij sms-en! :P

Posted: Mon May 03, 2010 10:47 am
by Thegs
Volgens mij is dat ook zo'n E21 plekje die stoelsteunen. Ik was eind vorig jaar gewoon met stoel en al losgescheurd van de dorpel. Bij mijn eigenlijk verrassend weinig roest daar, maar gewoon alle lassen losgebroken. Lekker terug vast gelast en nu zit ik weer als de koning :mrgreen:

Verder goed werk, ben echt benieuwd naar het totaalplaatje straks.

Gerwin

Posted: Sat May 08, 2010 12:25 pm
by Nick1984
@thegs, bij mij kwam het gewoon omdat er niet originele recaro's ingezet waren, en deze "steunen" waren er achteraf ingelast, niet origineel dus.

Bij de e21 waar ik de steunen ben gaan uitslijpen was er niets roest te vinden aan die steunen.

Kent er iemand nog klusjes aan de e21 die je met één hand kan doen? 8)

Posted: Sat May 08, 2010 12:32 pm
by Peter V.
Nick1984 wrote: Kent er iemand nog klusjes aan de e21 die je met één hand kan doen? 8)
Je kunt gaan wassen of poetsen maar ik denk dat je dan alsnog pijn heb. Ik zou zeggen: Ga zitten en geniet even van de rust. Werken kan altijd nog :wink:

Posted: Sat May 29, 2010 3:35 pm
by Nick1984
gisteren 16 nieuwe wielboutjes gaan halen, had ze al lang geleden besteld.
€80! voel me precies zwaar in het zak gezet :? maar ze staan wel schoon :)

Posted: Sat May 29, 2010 3:42 pm
by Wondermike
80 euro voor een setje wielbouten?? Dan zou ik me ook flink genomen voelen.
Waren dat lange wielbouten, voor de BBS velgen?

Suc6 met je auto Nick

Posted: Tue Jun 01, 2010 12:12 pm
by Nick1984
jups, waren wel langer dan de gewone bouten. Als ze nu niet direct beginnen roesten dan kan ik er nog mee leven :wink:
Ik hoop vanaf volgende week de werken te kunnen verderzetten.

Posted: Tue Jun 01, 2010 12:15 pm
by Peter V.
Ik moet zeggen dat ik voor mijn 16 wielbouten voor de BBS-velgen ook een dikke 60 euro kwijt was. Deze zijn nog steeds roestvrij trouwens.

Posted: Tue Jun 08, 2010 6:33 pm
by Nick1984
Dan hoop ik dat de kwaliteit naargelang de prijs is. :wink:

Ben vandaag terug begonnen aan de e21.
Nu was ik alles van de bodem roestvrij aan het maken, maar de 4 dekseltjes in de bodem zou ik toch graag vervangen.
Weet er iemand of die nog origineel leverbaar zijn?
zoals ook de bitumen (geluidsdemping die tegen de binnenzijde van de bodem plakt).
Of is deze aftermarked leverbaar?
Nu ik toch aan de zetelsteunen ga lassen kan ik maar beter ineens zien dat heel de bodem goed is...

Posted: Tue Jun 08, 2010 7:14 pm
by Peter V.
Die doppen zijn nog nieuw te krijgen maar of de bitumen nog te krijgen zijn weet ik niet. Deze zijn trouwens heel goed aftermarket te vinden denk ik.

Bij W en N de doppen:
51/21/4

bij de dealer:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E21/S ... ummy_plug/

Posted: Tue Jun 08, 2010 7:16 pm
by Nick1984
Merci Peter!
Dan spring ik morgen eens bij de BMW garage binnen :wink:

bitumen zal ik dan ook eens achter horen, maar ik vermoed dat ik die wel aftermarked kan vinden, dat is tenslotte toch iets universeel?

Posted: Tue Jun 08, 2010 7:55 pm
by Arnold D
Nick1984 wrote:Merci Peter!
Dan spring ik morgen eens bij de BMW garage binnen :wink:

bitumen zal ik dan ook eens achter horen, maar ik vermoed dat ik die wel aftermarked kan vinden, dat is tenslotte toch iets universeel?

Bij ons gebruiken ze dat ook als dakbedekking. Ik heb 3 mm dikte genomen, omdat die makkelijker te verwerken is. Mijn auto is wel veel stiller dan ik gewoon ben.