
Wat moeten we hiermee?
Re: Wat moeten we hiermee?
Ik moet je nageven, Danny, je hebt wel lef en dat siert je. Niet veel mensen durven nog te reageren. 

e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: Wat moeten we hiermee?
+1, ik ben blij dat je gereageerd hebt!
Maakt zaken duidelijker voor de ons.
Maakt zaken duidelijker voor de ons.
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11862
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: Wat moeten we hiermee?
+1, helder verhaal. Dit hoofdstuk kan dicht.
Nou die andere nog...
Nou die andere nog...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18983
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Wat moeten we hiermee?
+1!!
En afzeggers heb je altijd! Das erg jammer. Van de andere kant, tijdens de Ardennenrit is me wel iets op gevallen:
De spaarzame momenten dat ik jullie kon bijhouden en NIET aan het oliepeilen was, had iedereen het erg naar zijn zin! dat er een bepaalde harde kern ntstaat, dat hou je toch. gelukkig dat die mensen die er waren het erg naar hun zin hebben gehad! Zou hun plezier groter zijn geweest als de groep twee keer zo groot was geweest?
Persoonlijk: Ik wil heel graag weer mee een volgende keer, maar meerder dagen is ivm een overvolle agenda lastig. Zelfs het Ardennenweekend was pas op het laatste moment voor mij een GO omdat ik een afspraak kon omzetten en toevallig halverwege Belgie moest zijn qua werk. Daarom niet eerder aangemeld, maar wel achter de schermen geinformeerd wat mijn opties waren. Dan schep je iig geen valse verwachtingen bij hen die de organisatie voor hun rekening hebben genomen!
En afzeggers heb je altijd! Das erg jammer. Van de andere kant, tijdens de Ardennenrit is me wel iets op gevallen:
De spaarzame momenten dat ik jullie kon bijhouden en NIET aan het oliepeilen was, had iedereen het erg naar zijn zin! dat er een bepaalde harde kern ntstaat, dat hou je toch. gelukkig dat die mensen die er waren het erg naar hun zin hebben gehad! Zou hun plezier groter zijn geweest als de groep twee keer zo groot was geweest?
Persoonlijk: Ik wil heel graag weer mee een volgende keer, maar meerder dagen is ivm een overvolle agenda lastig. Zelfs het Ardennenweekend was pas op het laatste moment voor mij een GO omdat ik een afspraak kon omzetten en toevallig halverwege Belgie moest zijn qua werk. Daarom niet eerder aangemeld, maar wel achter de schermen geinformeerd wat mijn opties waren. Dan schep je iig geen valse verwachtingen bij hen die de organisatie voor hun rekening hebben genomen!
Re: Wat moeten we hiermee?
En ook bedankt voor het begrip van jullie kant 
Ik moet nog steeds mijn vakantieplaatjes posten! Het is alweer herfst buiten...

Ik moet nog steeds mijn vakantieplaatjes posten! Het is alweer herfst buiten...
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29783
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wat moeten we hiermee?
@Danny:"ow, kom maar op dan met die plaatjes!
@Koos: we vonden u een gezellige newbie dus ga gerust nog eens mee. Zéér grote kans dat we volgend jaar iets vergelijkbaars gaan doen en daarmee heb je nog even de tijd om te sparen. Voor een olievoorraad, een ander blok of een gerepareerd blok, we vind het allemaal wel gezellig. Een lektest zie ik je auto al niet meer doorkomen maar misschien is het een kleine moeite eens te kijken wat je onder het kleppendeksel aantreft?
@Koos: we vonden u een gezellige newbie dus ga gerust nog eens mee. Zéér grote kans dat we volgend jaar iets vergelijkbaars gaan doen en daarmee heb je nog even de tijd om te sparen. Voor een olievoorraad, een ander blok of een gerepareerd blok, we vind het allemaal wel gezellig. Een lektest zie ik je auto al niet meer doorkomen maar misschien is het een kleine moeite eens te kijken wat je onder het kleppendeksel aantreft?
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11862
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: Wat moeten we hiermee?
Idd, ik ben er benieuwd wat we gaan aantreffen.
Lektest kan je wel uitsparen..
Lektest kan je wel uitsparen..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.