Page 4 of 4
Re: In drie E21's gereden in 1 dag
Posted: Sun Oct 03, 2010 7:39 am
by Wondermike
Congrats Dennis!!
Probeer toch langszaam van die spontane lozingen FAP af te komen tijdens het rijden.
Is moeilijk maar dat gaat je zeker lukken.
Hou hem heel

Re: In drie E21's gereden in 1 dag
Posted: Sun Oct 03, 2010 11:28 am
by 323baur
Mooi ding zo hoor. Wel raar kleurtje
Ik kan me indenken dat jij - met dit weer!! - een heel fijn weekendje hebt.
Ik vind overigens ook dat jou hoogte van de auto precies goed is.
Wat is jou setup?
Re: In drie E21's gereden in 1 dag
Posted: Sun Oct 03, 2010 11:34 am
by ac/dennis
Haha, mag helaas het huis nog niet uit van mn vrouwen. Vanmiddag ga ik weer
Neem aan dat dat van de rijhoogte een grapje is toch? Vind m echt enorm hoog! Ik heb geen idee wat er precies onder ligt, maar van de winter gaat het er allemaal onderuit voor 323i poten met billsteins en HR verlaging. Zal dan even kijken wat er nou in zat.
Gr
Dennis
Re: In drie E21's gereden in 1 dag
Posted: Sun Oct 03, 2010 12:39 pm
by Wondermike
Ik vind overigens ook dat jou hoogte van de auto precies goed is.
Die gedachte had ik ook dat ik het fimpje zat te kijken.
Re: In drie E21's gereden in 1 dag
Posted: Sun Oct 03, 2010 5:31 pm
by 323baur
Tis volgens mij niet origineel, want dat zou hoger zijn.
Wat ook kan - kan het me nauwelijks indenken overigens - dat het 323i blok wat zwaarder is dan het 320/6 blokje, en dat ze daarom net wat strakker en lager staat.
Re: In drie E21's gereden in 1 dag
Posted: Sun Oct 03, 2010 5:40 pm
by Wondermike
Ik denk dat hij de truc van de 315 veren gebruikt heeft....
Re: In drie E21's gereden in 1 dag
Posted: Sun Oct 03, 2010 5:46 pm
by 323baur
Dat zou ook heel goed kunnen!
Re: In drie E21's gereden in 1 dag
Posted: Sun Oct 03, 2010 6:27 pm
by ac/dennis
Toen ik m net had (2003) was ie zo laag dat ik bij een bochtje tegen mn spatbordranden aanzat met het rubber. Mannetje dat de APK deed heeft toen maar andere veren ondergezet. De dempers en veren achter heb ik ooit eens vervangen met een setje van de sloop.