m50 inlaatspruitstuk
gereprofileerd cams
groter headers geen katten E30 325i powerflow uitlaat gesneden en gelast te passen als de achterzijde suspenion is hetzelfde als e30.
5 kg m3 vliegwiel m5 koppelingsplaat m3 fase 2 kap als de standaard gleed
Ik vind het heeft meer koppel lage beneden als ik standaard luchtfilter, maar trekt een stuk beter na 4000 rpm met samota filter
Na smahing e30 kleine zaak 168mm LSD (dat is voor mijn E21) diff spin versnellingen in 3 dagen zie pic Ik had medium geval e30 diff gemaakt met E36 328i 2.93 verhouding LSD internals en dat brak de diff afdekking de versnellingen zijn mooi en lang 100 mph in 3 het zou gaan om het toerental limiet in 5, maar bij 135 mph het krijgt een licht en onstabiele 150 mph mogelijk had de motor in een E36 328i touring en had 145 mph en had nog een beetje meer.
Ik gebruik deze auto elke dag doet a100 mijl op 20 liter benzine is zuiniger dan mijn vrienden E36 318i.
De achterste balk brak de struiken in 200 mijl dus poly bekaf hen en E36 328i veren achter ze passen moet je ze in te zetten met de lente compressoren lekker hard.
De front-end heeft E36 m3 hubs remmen remklauwen e30 wishbones off set lolipops en m3 top mounts het kostte me een lange tijd om de rechter te krijgen.
Ik heb deze auto had 3 jaar en kostte me zo lang om het goed te krijgen.
Het is sneller dan e36 m3 en verrast e46 m3 en alle grote audi.
De dyno uitdraai is verkeerd theday ik ging was een vw audi remap dag alle nieuwere auto's en ze hield me waitnig tot het einde van de man die de ecu bestand schreef vond het leuk dat hij had een e36 328 op nos in het dak van het doel lopen over Amerika en speelde met ferrari's en dus was ik terug naar huis uit Venlo ging door België en had
https://www.youtube.com/watch?v=nSb07nDhYrQ
Dit waarom de E21 zo lang ik wil het niet te remmen elke keer als ik ga erin neemt.