Re: Raymond's ///M en ///M's projecten draadje
Posted: Sun Nov 01, 2015 1:28 pm
Het komt niet vaak voor dat ik beide M5’s tegelijkertijd toegelaten heb. De E34S M5 mocht mee naar de Eifel maar zou normaliter een week of twee daarna geschorst worden, echter met de najaars meet & drive in het verschiet en het slechte herfstachtige weer gedurende de eerste drie weken van Oktober was het lange tijd onzeker of het weer wel goed genoeg zou zijn om de E28S van stal te halen, dus liet ik de E34S maar even. Maar de najaars meet & drive was eigenlijk de aftrap van de prachtige oudewijven zomer waar we nog steeds middenin zitten, dus leek het me een goed idee om met beide M5’s een fotosessie te doen met de herfst als thema.

Ondanks dat ik in een schitterende omgeving woon (wat me spontaan op het idee brengt om eens een toertocht ergens in 2016 voor te stellen?) zijn er weinig architectonische kunstwerkjes om als achtergrond te dienen…. Helaas, maar met de herfst als thema was dat ook net perse nodig.











Op de terugweg nog even uit de losse pols met de D300s een aantal foto’s van mijn vader geschoten. Het is leuk om te zien dat hij op zijn leeftijd nog steeds kan genieten van mooie auto’s.


De komende winter gaan beide auto’s natuurlijk op stal. De E34S heeft wat werk nodig, enerzijds een nieuw stuurhuis, anderzijds een nieuwe carter-pan pakking. Die twee werkzaamheden laat zich prima combineren waarbij we preventief meteen maar een rondje drijfstang lagers gaan plannen. De E28S heeft sinds de motorrevisie bijna 15000km gereden en is dus toe aan een verse inspectie II.

Ondanks dat ik in een schitterende omgeving woon (wat me spontaan op het idee brengt om eens een toertocht ergens in 2016 voor te stellen?) zijn er weinig architectonische kunstwerkjes om als achtergrond te dienen…. Helaas, maar met de herfst als thema was dat ook net perse nodig.











Op de terugweg nog even uit de losse pols met de D300s een aantal foto’s van mijn vader geschoten. Het is leuk om te zien dat hij op zijn leeftijd nog steeds kan genieten van mooie auto’s.


De komende winter gaan beide auto’s natuurlijk op stal. De E34S heeft wat werk nodig, enerzijds een nieuw stuurhuis, anderzijds een nieuwe carter-pan pakking. Die twee werkzaamheden laat zich prima combineren waarbij we preventief meteen maar een rondje drijfstang lagers gaan plannen. De E28S heeft sinds de motorrevisie bijna 15000km gereden en is dus toe aan een verse inspectie II.




