Vandaag de BAUR even beter bekeken en de carosserie valt mij niet tegen t.o.v. de 320/6.
*Beide portieren zijn keihard.
*Kriksteunpunten zien er goed uit.
*De beide kokerbalken zijn ook goed, alleen de rechter heeft een kleinplekje bij de instaplijst. Hier zijn volgens mij al andere ingelast want de krikbeugeltjes zitten er niet meer op.
*Beide wielkuipen achter zijn ook niet slecht.
*Achterbank is nog helemaal heel en de originele die er in hoort.
*Achterklep is roestvrij, heeft een klein deukje.
*De bodem aan de achterkant ziet er ook goed uit.
Mindere dingen:
*Roestvorming bij de rand bij de achterklep waar het rubber inzit.
*Waterbak linksvoor heeft roest, gescheurt waar de afdekkap erop komt?
Aan de linkerkant hebben ze een gat geboord naar binnen waardoor er water in het dashboardkastje kan komen.
*Links en rechts onderin bij de voorruit licht roest.
*Beide deurpanelen en achterdelen zitten speakergaten in. Gelukkig zitten in de hoedenplank de originele speakers.
*De bedrading uiteraard.
*Waar de accu hoort te zitten zit geen accubak. Ik denk dat er een ander front in gezet is. Zo te zien zijn beide randprofielen links en rechts ook vernieuwd vandaar waarschijnlijk een ander chassisnummer. De plakband die je op de foto ziet verbergt de las van de accudraden.
*Neerklapbaar deel van het BAURdak is kapot .
*T.h.v. de achterlichten hoort toch iets te zitten waar je je dakpaneel in zet, dit is er niet. Wel de beugels achterin waar hij inhangt.
Natuurlijk wat foto's:
Het dakpaneel heb ik er nog niet uit gehad alsmede het achterste deel neergeklapt. Dit wil ik doen zodra ik hem binnen heb staan.
Gr Peter
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.