Page 4 of 16

Posted: Fri Nov 20, 2009 6:14 pm
by 325ixbaur
Das waar Ite, maar geld wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven hè ;)

@Dirk: oké...das nice :D

Gr Jeroen

Posted: Fri Nov 20, 2009 7:12 pm
by Jeroen
Mayo kan ook betekenen dat de olie antiek is of dat de auto kleine stukjes heeft gereden of een keer of wat alleen koude start en dan snel weer uit. Trek de bougies er ff uit en controleer op verkleuringen, en prober ff te kijken hoe schoon of vies de koelvloeistof is.

Posted: Sun Nov 22, 2009 10:19 pm
by 325ixbaur
Geen tijd gehad om bougies te controleren (iets met een verjaardag ofzo :P)

Nou, hier de plaatjes met witte knipperlichten.
Image
Image

Gr Jeroen

Posted: Sun Nov 22, 2009 10:50 pm
by dirk316i
8)

Posted: Tue Nov 24, 2009 7:27 pm
by RJ
Staat d'r goed Jeroen :)

Posted: Tue Nov 24, 2009 7:42 pm
by Wondermike
Zijn dat komplete setjes of alleen de glazen (en bolletje)?
Of heb je geen oranje bolletje erin?

Posted: Tue Nov 24, 2009 7:58 pm
by 325ixbaur
Complete set, maar heb enkel glaasje omgezet.

Zojuist foon gehad...ze willen Charlotte@KNMV niet verzekeren als oldtimer...maar eens rondkijken voor wat anders dan.

Gr Jeroen

Posted: Tue Nov 24, 2009 8:24 pm
by Wondermike
Niet om het 1 of ander maar het lijkt alsof er ineens een taboe op oldtimer verzekeringen is. Zie ANWB topic.
Ze is toch 26 jaar oud of niet soms.

Posted: Tue Nov 24, 2009 10:42 pm
by 325ixbaur
Inderdaad, maar ze willen niet dat ik mee naar station rijdt e.d. :(

Gr Jeroen

Posted: Thu Dec 03, 2009 12:17 am
by 325ixbaur
Hmm, moet me toch dat driften op de openbare weg eens gaan afleren. 't Gaat makkelijk, maar ook makkelijk mis.

Stel even voor: hele grote wijde bocht naar rechts. Veel asfalt. Maar weg loopt naar buiten toe af.

Jeroentje komt aan, geeft dot gas, Charlotte kwispelt, slaat terug, schiet nogmaals terug en begint over 4 wielen naar beneden te glijden. Gras in geeft nog iets meer vaart...toek.

Boompje gekopt.

-Golvende bumper
-Linkerspatbord iets naar binnen (1/2 cm tov grill)
-ronde bluts voorop motorkap net boven koplamp
-zeer grote deuk in ego... :evil:

Gr Jeroen

Posted: Thu Dec 03, 2009 12:53 am
by Jeroen
Welkom in het land der achterwielaandrijvers 8)

Vervelend, maar in dit jaargetijde wel een bekende. Gelukkig valt de materiële schade mee 8)

Zorg dan ook dat schokdempers en bandjes fris zijn. En met frisse bandjes bedoel ik niet alleen genoeg profiel, maar ook goed rubber en niet te oud. Met een jaar of 5 gaat rubber al flink achteruit en na 8 jaar is het echt wel over... zo vertelt de eigenaar van een kwispelende 320iS. Belangrijk bij minder goed weer maar bij een sportieve rijstijl zelfs bij goed weer.

Uiteindelijk ligt het niet aan de leeftijd van het rubber natuurlijk, maar wordt er gewoon te weinig gereden...

Posted: Thu Dec 03, 2009 8:35 am
by 323baur
325ixbaur wrote:-zeer grote deuk in ego... :evil:

Gr Jeroen
dass wel eerlijk!

Posted: Thu Dec 03, 2009 9:38 am
by 325ixbaur
AAAARRRGHHHH *geeft trap tegen toch al gedeukte spatbord*

En nu wil de trut natuurlijk niet starten...

@Jeroen: toch al een jaar met een 129 pk sterke achterwielaandrijver gereden...ben blij dat mn Baur niet achterwielaangedreven is, had ik me allang dood mee gereden.

Maar de schade was zo gering dat mijn pa 't vanmorgen nog niet is opgevallen, tijdens het zoeken naar een sleepoog (waarom heeft een E21 geen sleepoog voorop?).

Maar wel een reden om het roestige spatbord toch te vervangen (op termijn :P)

Gr Jeroen

Posted: Thu Dec 03, 2009 9:54 am
by Peter V.
Een E21 heeft wel degelijk een sleepoog aan de voorkant. Deze zit aan de hoofdbalk voor gelast en komt onder je keienvanger uit.



Zonde van het uitstapje maar gelukkig geen echte schade behalve je ego.

Wij willen natuurlijk wel een foto zien :wink:

Image

Mijn 320/6 had er zelfs twee.

Posted: Thu Dec 03, 2009 10:06 am
by 325ixbaur
Foto's komen vanavond. Wou eigenlijk ff op station foto maken (dan is het wat lichter), maarja, daar ben ik niet gekomen vanmorgen ;)

Gr Jeroen