haha idd heb ook mailtjes gekregen dat hij getectyleerd is en idem bij mij vraagt hij ook 2500euro.
Als het 2000 was, dan had ik nog wel toegehapt denk ik.
of is dat zo een foute beslissing?
Tenzij het tectyleren door een erkende partij is gebeurd (met certificaat etc) is het uitsluitend gebeurd om zaken te verbloemen of mooier voor te stellen dan ze zijn. Ik zie liever een roestplekje, dan weet ik waar ik wat te doen heb. Als alles nu lekker volgebaggerd is dan denk je dat het goed zit en zie je eventuele ellende pas veel later, als het veel meer ellende geworden is. Wat mij betreft is 'ie alleen maar minder waard geworden en daarin helpen de chromen randjes ook al niet mee, al kun je die afhankelijk van het gebruikte type wellicht nog zonder schade achter te laten verwijderen.
Neen het tectyleren heeft hij zelf gedaan (aangezien dat kon...), aan tectyl was ie een 100 excl btw kwijt, vertelde hij me via mail. Taxatie zou door een zekere paul G. gebeurd zijn (echte achternaam stond er niet bij)
en volgens de naburige porsche garage zou de wagen in goede staat zijn. Ik twijfel enorm hard maar volgens mij probeert hij er heel snel vanaf te geraken zonder zijn naam te verliezen
Yep. Zo'n ding moet je kopen van een particulier dan betaal je ws max 1.000 euro en dat is waarschijnlijk wat deze meneer inkoop betaald heeft. Ik heb geenszins het gevoel dat dit een buitenkansje is, denk eerder een poging tot snel geld. Daarmee is een goede naam allang niet meer in beeld, dan zou je nl wel een eerlijke auto verkopen en geen kletsverhaal met veel tectyl.
Dit ziet er trouwens wel weer heel lief en fatsoenlijk uit. Geen idee of dat van dichtbij ook zo is, maar de eerste indruk is goed: http://link.marktplaats.nl/m846961167
Jeroen wrote:Dit ziet er trouwens wel weer heel lief en fatsoenlijk uit. Geen idee of dat van dichtbij ook zo is, maar de eerste indruk is goed: http://link.marktplaats.nl/m846961167
Deze auto staat niet heel ver bij mij vandaan. Staat wel al een lange tijd te koop volgens mij. Ik zou wel eens een kijkje kunnen gaan nemen
Auw, wat een mooi ding. Alleen jammer van de handbak en de 3 liter v8.
Voor de rest: doe maar..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.