Zie topic omtrent de gele: Don't sell.
Zeker nu niet.
Bovendien kán je helemaal niet zonder ons
In de goede tijd is jouw auto zeker al 5k+ waard.
Zie ze maar te vinden...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Bij mij ook hoor Peter, zo'n e24 is wel een van de mooiste auto's ever.
Maarrr.. ik heb er teveel gezien waar je echt hélémaal op leeg loopt.
Echt mooie en goede auto's vind je niet voor snel geld.
Ook type 2 is gewoon zeldzaam als je een goede zoekt.
Carrosserietechnisch zijn dit gewoon dramatische auto's.
Ik houd het lekker bij wat ik nu heb.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Tsja ik vind een E24 ook een fraaie auto maar ja prestaties tellen mee. Een 628 heeft 40 pk meer maar mag ook 400 kilo meer meenemen... langzamer en een logger gevoel dus een no go. Ofwel, pas vanaf een 635 wordt het lonend maar blijft logger.
Ik blijf ook met een scheef oog naar die dingen kijken maar vermoed dat er (voor mij dan) toch eerder een E28 bij komt, zijn qua handling leuk beter. Ik geloof echter niet dat ik daar de Bauert voor weg zou doen, eerder de 320iS maar dan moet die E28 wel een B7 zijn
Jeroen wrote:Tsja ik vind een E24 ook een fraaie auto maar ja prestaties tellen mee. Een 628 heeft 40 pk meer maar mag ook 400 kilo meer meenemen... langzamer en een logger gevoel dus een no go. Ofwel, pas vanaf een 635 wordt het lonend maar blijft logger.
Ik blijf ook met een scheef oog naar die dingen kijken maar vermoed dat er (voor mij dan) toch eerder een E28 bij komt, zijn qua handling leuk beter. Ik geloof echter niet dat ik daar de Bauert voor weg zou doen, eerder de 320iS maar dan moet die E28 wel een B7 zijn
En zo'n B7 is nu toch wel weer een beetje zeldzaam en aan de prijs..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Het mooie is dat ik een E24 635 CSi Automaat weet uit Februari 1981.
Deze heeft cosmetisch wel wat werk ( lichte schade) maar schijnt echt 68000km gedraaid te hebben. Als je het interieur ziet zou het kunnen kloppen. Geen spoilers of bling bling velgen en gewoon origineel. Nu nog even de eigenaar pesten dat hij hem wegdoet.
Ik heb nog niet de motorruimte/ achterbak gezien en ook niet mee gereden of hem horen draaien dus daar kan ik geen oordeel over geven. In November moet hij APK gekeurd worden dus wellicht valt er tegen die tijd te praten.
Ik zit gewoon met ruimtegebrek en geschikte parkeerruimtegebrek dus dan zou de Bauert wel weg gaan
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Vandaag een ritje Duitsland gedaan. Iemand bood mij een nette Baurkap aan. Een hardtop en softtop incl de rubbers en stangenstelsel. Het enige probleem was een gescheurde achterruit door vandalisme.
Na enkele foto's te hebben gekregen toch maar gehaald. Mijn baur softtop is zodanig gescheurd dat er water binnen komt dus ik moet zeker iets vernieuwen. Het is alleen wel een zwarte PVC-kap en dus geen sonnenland.
De kap is in perfecte staat, totaal geen scheuren of iets dergelijks en alle rubbers zijn ook perfect. Voor die 50 euro kon ik het niet laten liggen
De ruit ga ik zelf vervangen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Die kosten vallen dan idd wel mee, zeker als het compleet met stangen e.d. is idd! Houd er ook rekening mee dat een geheel nieuwe Sonnenland kap inclusief ruit 259 euries kost in datzelfde buurland, maar da's zonder de ijzerwinkel. Voor de montage zijn meer dan voldoende handleidingen voorhanden.
Het is inderdaad niet al te moeilijk om e.e.a. te monteren. Ik had heel graag gehad dat het een sonnenlandkap was geweest want dan was ik gelijk klaar geweest. Aangezien ik echt niet veel langer kan wachten met een andere kap kon ik hier wel het risico mee nemen.
Ik weet wel enkele bedrijven in de regio die de ruit er in willen zetten voor me maar dan moet het gehele stangenstelsel en rubbers eraf en dat ben ik eigenlijk niet van plan dus dat wordt het ouderwetse handwerk. De compleet nieuwe sonnenlandkap komt dan op een later tijdstip weer wel. Ik wil het tenslotte wel volgens baurnummer hebben
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Precies, geen haast..
En een nette 2e hands kap doet in NL al snel euro 150+ ..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Daar zou je een howto van "moeten" maken!
Ik denk dat dit wel leerzaam is.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.