Page 39 of 55
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Fri Dec 12, 2014 8:45 am
by Jeroen
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Fri Dec 12, 2014 10:13 am
by uwbuurman
Ik zie je daar Ite!
En zo lang ik geen werkgever heb die mij dwingt in een Audi te rijden blijf ik ook bij dat merk uit de buurt hoor
Life is great...
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Fri Dec 12, 2014 12:41 pm
by Wondermike
Mooie 7 Gerwin met een super kleur!
Zeewolde ligt op de route Franker, Wapserveen, Staphorst, Amersfoort. Moet ik morgen toch heen maar vertrek ik gewoon wat eerder.
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Fri Dec 12, 2014 5:31 pm
by 323baur
Had jij trouwens een uitnodiging? Ik niet, maar ik neem aan dat hij ervan uit gaat dat zijn matties gewoon komen (zuipen).
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Fri Dec 12, 2014 6:01 pm
by uwbuurman
Nee, maar ik kom toch, daar heb ik geen uitnodiging voor nodig...
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Fri Dec 12, 2014 6:08 pm
by 323baur
Dat zei ik laatst ook tegen mijn vrouw...
..back on topic maar.

Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Sun Dec 21, 2014 11:28 pm
by Thegs
Ok, even 2 serieuze kanshebbers voor wat anders dan maar?

Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Mon Dec 22, 2014 1:02 am
by Jeroen
Leuke plannen! Allebei maar even proefrijden en hopen dat ze een beetje vergelijkbaar zijn in uitvoering en conditie.
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Mon Dec 22, 2014 8:29 am
by Peter V.
Ik denk dat deze niet echt vergelijkbaar zullen zijn. Persoonlijke voorkeur en ruimte in de bankrekening.
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Mon Dec 22, 2014 9:42 am
by Jeroen
Tsja wat heb je, een E46 330i tegenover een E91 325i, die even zwaar zijn. De 330i zet een bekkie meer koppel neer (M54B30 tegenover een geknepen N52B30 meen ik) en is daarmee sneller, en zal in stuurgedrag en communicatie iets directer zijn al ligt dat eraan hoe fris beide auto's zijn en wat voor onderstel eronder zit. De E91 is aardig moderner natuurlijk, maar daar zal ook een prijskaartje aan hangen. Maar ik zou juist even gaan rijden, ook om te kijken wat meer aanspreekt, zowel qua styling, gevoel als pit.
Wat ik zelf altijd heb gevonden is dat de geknepen versies van M52 en N52 wel een leuk koppel neerzetten bij lagere toerentallen, maar dat je deze verschuiving naar onder ook merkt bij doortrekken, de koek is eerder op zeg maar, en dat vind ik zelf wel teleurstellend of qua karakter niet helemaal des BMW's.
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Mon Dec 22, 2014 9:51 am
by Thegs
Daar zit hem inderdaad het verschil, daarom was ik ook wel benieuwd. Ook spreekt me de kleurstelling van de 325i heel erg aan, zeker met het lichte leer erin. Waarom ik hem verder gekozen heb is de uitvoering, navi, pdc, alles erop en eraan (alleen de wielen zijn meerprijs

).
Van de 330i weet ik hoe snel ze zijn, blijft gewoon een heerlijke auto. De touring zal allicht wat zwaarder zijn, maar ook hier spreekt me de uitvoering meer het meest aan, handgeschakeld, sportstoelen met leer, groot navi.
Kortom 2 vergelijkbaar aangeklede auto's, alleen met een jaar of 4 verschil (kilometers niet overigens). Prijskaartje is daarmee ook ongeveer het dubbele van elkaar, maar goed daar valt nog wel over te praten vermoed ik.
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Mon Dec 22, 2014 10:28 pm
by 323baur
Ik zou voor de e46 gaan. jouw kennende ga je de power missen, en de kleur van die e91 is meer voor mannen van mijn en Jeroen's leeftijd..
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Tue Dec 23, 2014 6:20 pm
by Thegs
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Tue Dec 23, 2014 6:33 pm
by uwbuurman
Ha mooi! Was de Ardennen ook jouw eerste buitenland trip met de club? Dan ben jij er beter afgekomen dan ik....
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (dubbele streep)
Posted: Tue Dec 23, 2014 7:19 pm
by gerrit323
@Gerwin E46 anytime .. ik heb genoeg km's in mijn vaders e91 gereden .. ik vond dat niet zo'n fijne auto .. rijbeleving neemt af van model tot model .. hoe ouder hoe meer rijbeleving
