Knap autootje! Doet me nogal denken aan mijn eigen auto. Die stoelhoes/monteurshoes vind ik wel apart. En ik neem aan dat blauwe platen op deze manier verboden zijn? De vraagprijs lijkt me wel erg fors, maar evengoed een fijne ontwikkeling voor een uitgedoste 315 haha
Klopt, zijn de zelfde remklauwen, alleen gebruikte Hartge volgensmij op maat gemaakte remschijven.
Makkelijk geld verdienen zo. Deze remklauwen kosten nieuw/gereviseerd rond de 75 euro per stuk (ruilklauwen). Geef er de naam Hartge aan en je kunt je vraagprijs opschroeven naar 700 euro.
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Kreeg net een mailtje van BVA auctions en mijn oog werd getrokken naar een E21 die geveild gaat worden. Dit betreft de volgende (optisch verminkte in mijn ogen) type1 320/4.
Hij staat op BE platen, heeft een afgelezen km stand van nog geen 50.000 km, Recaro zetels, 15 inch MiM velgen, maar is optisch toegetakeld met een bodykit (en die gril met vierkante lichten). Bieden kan vanaf 4800 euro (wat ik best hoog vindt voor BVA auction begrippen).
"If somebody that doesn't know anything about cars just can buy the same car as me, well that's not right. I love cars, so mine should go a little bit faster."
- Matt Leblanc over het customizen van je auto.
De vorige eigenaar heeft er inderdaad aardig wat moeite ingestoken wat voor de puristen onder ons weggegooid geld is.
De zetels zijn niet origineel wat waarschijnlijk aanpassingen heeft gevraagd aan de bevestiging ervan. Spacers om de brede banden te kunnen plaatsen. Boombox erin etc etc. Dan toch nog zo'n bieding hebben.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.