Page 40 of 468
Posted: Sun Jan 17, 2010 10:01 pm
by Blackadder
Is een wagen met ruilmotor.
Heeft door de 200K in de wielen.
Interieur komt erin.
Is verder een redelijk nette wagen.
Posted: Sun Jan 17, 2010 10:14 pm
by tseard
Is veranderd nu is de link goed. Had der ff niet bij na gedacht.
Posted: Sun Jan 17, 2010 11:26 pm
by Peter V.
Inderdaad als het te geloven is. Ik kan niet geloven dat de bekleding beschadigd is bij 37000km en tevens de roestvorming die hij heeft ( gehad) bij de brandstofvulpijpdoorvoer van de achterbak naar de wielbak.
Op de foto ziet hij er best netjes uit en zoveel vraagt hij er niet voor. Als de auto 137000km had gedraaid en netjes was is het nog niet teveel.
Posted: Mon Jan 18, 2010 9:48 pm
by Zavit
M10 rules !
Ik droom dat ik het geld had.
Posted: Tue Jan 19, 2010 10:41 am
by Peter V.
Posted: Tue Jan 19, 2010 5:51 pm
by Jeroen
Jeremy neemt al weer snel afscheid!
Posted: Tue Jan 19, 2010 6:04 pm
by Arnold D
Waarom zou dat zijn ?

Posted: Tue Jan 19, 2010 6:15 pm
by Peter V.
Misschien wel de kleur
Als hij er geen goede E21 inziet dan vraagt hij er voldoende voor.
Posted: Tue Jan 19, 2010 7:17 pm
by Wondermike
Die andere stond voor 1000 euro te koop.
Vanmorgen om 7:45 gebeld en iets deed me twijfelen om hem gelijk te kopen. Later vandaag extra foto's gehad en ik ben eigenlijk wel blij.
Is een totale restauratie met kapot interieur.
Motor schijnt wel goed te zijn.
inmiddels is de vraagprijs aangepast naar bieden en is de 1000 euro al overschreden.
Posted: Tue Jan 19, 2010 7:22 pm
by 323baur
Ongelofelijk weer he.
Slopers leveren relatief veel op en echt mooie auto's staan vreselijk lang.
Ga maar tellen....lassen en spuiten..
Domme mensen.
Posted: Tue Jan 19, 2010 9:29 pm
by Peter V.
Ik kan het wel een beetje begrijpen.
Natuurlijk is het meest verstandigste om gelijk een hele nette originele of gerestaureerde te kopen. Je conserveert hem goed en heb jarenlang plezier.
Je moet alleen wel gelijk dat totale bedrag kunnen betalen en daar zit voor vele het probleem. Ikzelf heb dat ook een beetje met dit verschil dat het mij heel erg gaaf lijkt om er zelf 1 te restaureren dus een complete nette E21 aanschaffen is niet (nog niet) aan mij besteed.
Posted: Tue Jan 19, 2010 9:32 pm
by Ed
Wondermike wrote:Die andere stond voor 1000 euro te koop.
Vanmorgen om 7:45 gebeld en iets deed me twijfelen om hem gelijk te kopen. Later vandaag extra foto's gehad en ik ben eigenlijk wel blij.
Is een totale restauratie met kapot interieur.
Motor schijnt wel goed te zijn.
inmiddels is de vraagprijs aangepast naar bieden en is de 1000 euro al overschreden.
Wil je misschien die foto's met ons delen?
Ben wel nieuwschierig of het heeeeel misschien de moeite waard is om uberhaupt te gaan kijken

Posted: Tue Jan 19, 2010 9:53 pm
by 323baur
Peter V. wrote:Ik kan het wel een beetje begrijpen.
Natuurlijk is het meest verstandigste om gelijk een hele nette originele of gerestaureerde te kopen. Je conserveert hem goed en heb jarenlang plezier.
Je moet alleen wel gelijk dat totale bedrag kunnen betalen en daar zit voor vele het probleem. Ikzelf heb dat ook een beetje met dit verschil dat het mij heel erg gaaf lijkt om er zelf 1 te restaureren dus een complete nette E21 aanschaffen is niet (nog niet) aan mij besteed.
Ik bedoelde zeker jou auto ook niet hoor.
Die is in heel redelijke staat en de aanschaf prijs dik waard.
Bovendien kan jij erg veel. En je ziet het als hobby. Maar ook jij (ik ook hoor

) bent uiteindelijk duurder uit.
Waar het mij omgaat is in mijn ogen het prijsverschil tussen een gebakje en erg mooie auto's Dat is op dit moment erg klein.
Posted: Tue Jan 19, 2010 10:49 pm
by Peter V.
Ik zag het ook niet als aanval op mijn Baur.
Als je bedoeld wat er tegenwoordig gevraagd wordt voor een sloper t.o.v. een redelijk nette dan heb je gelijk.
Ik sta ook met veel verbazing te kijken naar sommige advertenties.
Posted: Wed Jan 20, 2010 12:54 pm
by fullcapacity
Is deze Baur een bekende? Of anders iets voor het register?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bhkt42elyg31[/url]