ik heb eerst een mal gemaakt van de e21 as om de positie van de ophangrubbers te bepalen, zodat de wielbasis gelijk blijft en de as er recht onder komt.
ik heb bussen gemaakt die in het wiel lager passen van de e21, en op een breder punt in de lagers van de e34. De spoorbreedte gaat 14cm breder worden.

op de e34 as:

dat dus afgeslepen en de e21 rubbers over de pennen heen geschoven, gehecht, en gelast.

bij een e21 hangt de as standaard een stuk lager onder de auto in vergelijking met een e34. daarom heb ik de rubbers zo laag mogelijk op de as gelast, om extreme draagarm standen een beetje tegen te gaan. helaas is het nog niet helemaal genoeg.
daarvoor heb ik wel wat weg moeten halen wat nog dicht gelast gaat worden.

later heb ik nog wat meer weg gehaald dan op de foto's te zien is. ook heb ik een gat moeten maken op de plek waar het diff zit in de achterbrug. er komt dus straks een bult op de "achterbank".

aan de achterkant moet ik het bevestigingspunt nog maken. dit zal later ook verstevigd gaan worden met de rolkooi.
foto van de achterkant van het diff: (de kokerbalk is doorgeslepen)

ik ben nog aan het twijfelen of ik hier een starre verbinding moet gaan maken. origineel hangt dit vast met een bout in een rubberen blok. (bout door het busje op de foto)
de voorste 2 rubbers gaan vervangen worden door poly urethaan http://www.strongflex.eu/en/bmw-e21-75- ... sport.html
dit betekent dat de as nog wel iets zou kunnen bewegen, en zouden er rare dingen kunnen gebeuren als ik het op 1 punt dus wel vast zet?
het diff hangt al wel volledig in rubbers in de as.