Jeroen wrote:Leuk! Ticket sent!
Ben je niet een beetje in de war, hij gaat morgen niet mee hoor.
Jeroen wrote:Leuk! Ticket sent!
Geen probleem Koos. Paulien rijdt waarschijnlijk ook met haar E30 cabrio mee.uwbuurman wrote:Nog een plekkie voor een E30 cabrio?
Dat was ook mijn reactie op de post van Jeroen. Que? Gevalletje ouderdom en/of drank?Arnold D wrote:Jeroen wrote:Leuk! Ticket sent!
Ben je niet een beetje in de war, hij gaat morgen niet mee hoor.
Ik ben er dan ook zeer blij mee.Jeroen wrote:Dat wordt nog een beste opkomst zeg, leuk!
Peter, kun je mij met potlood ff meenemen als aanmelding? Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, helaas. De garage waar m'n nieuwe aanwinst staat kan alleen "tussendoor" aan de auto werken. Vandaag heeft zich die gelegenheid niet voorgedaan, dus ik heb nog geen uitsluitsel over wanneer hij klaar is. En dan moet ik de afspraak bij de RDW nog maken (of er 's morgens naartoe), maar ik weet dus niet wanneer dat wordt. Ga er nog wel van uit dat het allemaal lukt, dat hoop ik in ieder geval ten zeerste!Peter V. wrote:Ik ben er dan ook zeer blij mee.Jeroen wrote:Dat wordt nog een beste opkomst zeg, leuk!![]()
Nog een kleine twee weken en dan is het zover.
Eind deze week ga ik naar de "onder voorbehoud" mensen een PM sturen om duidelijkheid te vragen en vanaf volgende week dinsdag/woensdag worden de gegevens door gestuurd naar de Horecagelegenheden.