Het zou wel leuk zijn als er buiten de vaste kern ook wat nieuwe mensen mee gaan naar dit soort evenementen.
Een gezelliger moment om kennis te maken EN een mooie rit te rijden is er volgens mij niet.
Helemaal mee eens, maar als kennismaking is een weekendje wellicht wat lang, en de economische situatie werkt ook niet heel erg mee. Wat dat betreft zou de toerrit op 31 augustus misschien beter geschikt zijn, die zullen we idd nog wel wat extra promo geven.
Waarmee ik niet wil zeggen dat de Eifelrit niet toegankelijk is. Wat dat betreft is de E21 community een open en gevarieerd gezelschap waarin jong en oud goed vertegenwoordigd zijn, en wat mij betreft geldt zeker 'hoe meer zielen hoe meer vreugd', een beetje a la Sharknose Meeting: je houdt allemaal van BMW's en van een leuk stukje rijden in een mooie omgeving. Dat kun je dus prima samen delen en nu ook nog eens combineren met een betaalbaar weekendje weg. Vandaar dat ik het ook erg leuk vind dat we ditmaal een aantal mensen erbij hebben uit de E24-E28-E34 hoek.
Mogelijkheden zijn er altijd, alleen is het hotel van eerste keuze vol. Maar er is nog eea beschikbaar in hetzelfde dorpje hoor, dus om de hoek en dan eet en borrel je uiteraard gewoon mee met de hele meute!