Page 5 of 28
Posted: Mon Mar 01, 2010 7:45 pm
by Wondermike
ahhhh aber dann muss ich erst mal digitaliseren mein freund.
Ich mache das gerne für dich

Posted: Mon Mar 01, 2010 7:53 pm
by 323baur
Bitte..

Posted: Mon Mar 01, 2010 7:57 pm
by Jeroen
check your mail guys
Posted: Mon Mar 01, 2010 9:05 pm
by Wondermike
Compendre Mister Chavez.......
Posted: Mon Mar 01, 2010 9:26 pm
by 323baur
Danke Erich Honnecker.
Posted: Sat Mar 06, 2010 7:35 pm
by 323baur
Vandaag, net als een andere freak ergens in Noord Holland, de hele dag onder de auto gelegen.
Alles zit weer vast en waar nodig verbeterd.
De tanks in je eentje wisselen is echt een k klus, maar het is gelukt.
Uit eindelijk heb ik wel de vulbuis los gehaald en pas toen de tanks er weer goed onder zaten. weer vast gemaakt.
Volgende week ga ik als laatste de schakelpook mofjes vervangen en de flappies plakken. En dan...eh ja en dan
Ik ben vreselijk benieuwd naar het verschil in rijden met of zonder sper.
Posted: Sat Mar 13, 2010 7:46 pm
by Wondermike
Ja zit die campingknots nu al onder je auto?
En de flappies?
Foto's!!!
Daar zeur jij ook altijd zo om

Posted: Sat Mar 13, 2010 8:14 pm
by 323baur
Wondermike wrote:Ja zit die campingknots nu al onder je auto?
En de flappies?
Foto's!!!
Daar zeur jij ook altijd zo om

Eigenlijk had ik nu eens een bud-dag.
Werkelijk niks ging zoals het gepland was.
Eerst even de grote oude moeder bekijken, want die lekt ergens olie. Het leek precies tussen blok en kop vandaan te komen, nee he toch niet.... Maar na goed zoeken blijkt een olie sensor incontinent te zijn. Lekken!! , niet normaal! Nergens te krijgen natuurlijk..
Verder met de e21:
De genotsknots ligt nog waar die lag, ergens waar de auto niet staat.
Ik moest vanmorgen alleen nog maar even met iemand de aandrijfassen natrekken (moet even met 2 mensen, 1 onder auto en 1 die de bak elke keer los zet). Nadat ik dat gedaan had, auto van de bokken af, benzine in de tanks en starten maar....not..
Nu is de accu leeg, dus eerst maar eens goed opladen en dan de hele riedel controles doen.
Toen was ik het zat, en was even klaar met alles wat BMW is.
Misschien heb ik volgende week wel weer zin.
Voor die flappies moet ik nog steeds de goede lijmkit kopen.
Posted: Sat Mar 13, 2010 8:47 pm
by Wondermike
Nou zal ik jouw dag alsnog een stuk leuker maken dan de mijne....
Kom net in de garage om de fietsen van de jongens binnen te zetten.
Is mijn krik incontinent, auto is langszaam naar beneden gezakt met de motorkap open. Maar omdat er aan 1 kant nog een assteun onder zat is hij scheef komen te staan en is de motorkap tegen de muur komen te staan.
Lijkt alleen lak schade

Posted: Sat Mar 13, 2010 8:49 pm
by ac/dennis
Das kudt!
Posted: Sat Mar 13, 2010 8:53 pm
by 323baur
oooeeh, wat zal jij chinees gescholden hebben...
..dat lijkt wel een beetje op mijn motorkap dingetje halverwege 2009...
Ik hoop echt voor je dat het mee valt! En zoals altijd..fo..
Posted: Sun Mar 14, 2010 12:13 am
by Peter V.
Oftewel, het is niet zo'n beste klusdag geweest voor jullie beide

Posted: Sun Mar 14, 2010 11:28 am
by 323baur
Heb jij nog geklust? Ik heb de halve nacht liggen piekeren waarom dat k&**&t ding nu op eens niet meer wil lopen.
Ik denk dat hij geen benzine krijgt omdat ik de tanks er onderuit heb gehad. Ik moet daar ergens iets niet goed hebben gedaan.
Kortom: weer op de oprij bruggen en weer er onder.. bah.
Posted: Sun Mar 14, 2010 11:53 am
by tseard
Dat is echt k&**&t, veel succes!
Posted: Sun Mar 14, 2010 12:04 pm
by Peter V.
323baur wrote:Heb jij nog geklust? Ik heb de halve nacht liggen piekeren waarom dat k&**&t ding nu op eens niet meer wil lopen.
Ik denk dat hij geen benzine krijgt omdat ik de tanks er onderuit heb gehad. Ik moet daar ergens iets niet goed hebben gedaan.
Kortom: weer op de oprij bruggen en weer er onder.. bah.
Ik heb nu geen tijd voor klussen

Ben hard aan het leren voor en bij de nieuwe baas.
Altijd minder prettig als e.e.a. niet meer wilt na een revisie. Rustig blijven en op je gemak uitzoeken.