Nou het wil niet lukken dus maar een photobucket account gemaakt.
Hier het verslag van het uitbouwen van de voorpoot.
Het dekseltje van de veerpoot verwijderen. Dit gaat makkelijker als je eerst de motorkap open doet. Draai ook alvast de wielmoeren los.
Draai de moer onder het deksel een stukje los.
Hierna de auto opkrikken en het wiel verwijderen.
Beugeltje van de remleiding losmaken.
Remblokken verwijderen.
Remklauw loshalen en ophangen aan de carroserie. (beugeltje van remleiding voldoet prima)
Splitpennen van stuurkogel en fusee loshalen en ff inspuiten met kruipolie.
De tools die alles makkelijker maken.....
Als eerste de stuurkogel verwijderd, hierna de fuseekogel.
Hierna een krik onder de veerpoot en met een houten balk de draagarm naar beneden gedrukt. De pen is er nu uit.
Nu kunnen we de 3 moeren van de veerpoot los draaien. Hoe wel de poot met 1 hand vast. Staat er niet op maar ik had ook nog de schijf eraf gehaald i.v.m. gewicht.
En hier is de uitgebouwde veerpoot.
Veerspanner geplaatst en de veer een paar cm ingedrukt.
Nu kan de moer bovenin helemaal worden verwijderd.
Hier stond bij mij iets spanning op doordat de demper terug wilde veren??
Langszaam de boel los draaien.
Hier is het toplager verwijderd, let op de tussenring.
De complete veerpoot uit elkaar.
De moordenaar en de moer, moordenaar won
De uitgebouwde demper. (De veerpoot van een 323i heeft dus binnendraad Dennis

)
De bilstein demper ingebouwd en de bijbehorende moer gebruikt om alles vast te zetten. Zie gelijk het grote verschil tussen de dempers.
Rubberen manchet geplaatst i.p.v. de schuimdingen en stofkap.
Het verschil in ontspannen toestand van de standaard veer en de H&R veer. Als dat maar goed komt....
Nieuw rubber in de onderkant.
Nieuw rubber aan de bovenkant
Veer geplaatst.
Toplager ring verwijderd. Hier zit weinig vet meer tussen en zo te zien mis ik een kogel. Volgend project
Opgevuld met lagervet.
De veerpoot weer helemaal in elkaar

Inbouwen net ff andersom dan uitbouwen.
Had hierna wel een probleem om mijn krik onder de wagen vandaan te halen........welke gek maakt zijn wagen zo laag.