Page 5 of 16

Posted: Thu Dec 03, 2009 11:09 am
by loentje
Spatbordje heb ik nog wel eentje liggen, in het prachtige pusta groen :lol:

Maar als de schade niet zichtbaar is zou ik me er verder niet te druk om maken.


Groeten loentje

Posted: Thu Dec 03, 2009 11:16 am
by 325ixbaur
Hij is wel zichtbaar, maar in de schemer niet.

Ik ga van 't weekend (vanavond?) even kijken of ik spatbord nog goed in vorm kan krijgen, denk 't wel. Gisteravond met beetje trek, met voetje voorzichtig duwwerk leek 't al heel wat.

Gr Jeroen

Posted: Thu Dec 03, 2009 11:45 am
by dirk316i
volgens mij was Charlotte gisteravond gewoon boos op je Jeroen,
dat je haar aan mij had meegegeven en dat heeft ze je daarna even duidelijk gemaakt...

Posted: Thu Dec 03, 2009 11:47 am
by 325ixbaur
LOL....een echt oud zeurwijf dus :P

Gr Jeroen

Posted: Thu Dec 03, 2009 6:15 pm
by 325ixbaur
Jammer genoeg hebben we de foto's nog...
Image
Image
Image
Image

Gr Jeroen

Posted: Thu Dec 03, 2009 6:34 pm
by dirk316i
:D wit knipperlichtje is nog oké :D

Posted: Thu Dec 03, 2009 8:53 pm
by Wondermike
He Jeroen, wat maak je me nou...... :?
Gelukkig alleen een imago deuk!

Ik heb net een perfecte motorkap verkocht, spatbord heb ik nog wel :wink:

Posted: Thu Dec 03, 2009 9:09 pm
by pedro
heb nog motorkapen staan

Posted: Sat Dec 05, 2009 11:51 am
by 325ixbaur
Daar gaan we dan :lol:
Image
Bumper eraf, wel zo makkelijk
Image
Bumper recht geklopt, toch zeer redelijk resultaat, al zeg ik hetzelf.
Image
He, was dat?
Image
Door 't kloppen is de plaat roest losgekomen.
Image
Image
Beetje zinkspray doet het altijd goed.
Image
Ook de binnenkant van de bumper krijgt een laagje.
Image
Dat wordt beetje dichtsmeren en van boven wat grijs-metallic erop ofzo...
Image
Image
Image
Dat ziet er al een stuk beter uit.

Gr Jeroen

Posted: Sat Dec 05, 2009 3:43 pm
by RJ
Hee Jeroen, dat ziet er toch al weer wat beter uit. Alleen heeft volgens mij je spuitbusje een beetje gespetterd :wink:

"ff" stralen die bumpers? :wink: :P

Image

Image

Image

Image

Image

Was trouwens leuk om gisteravond achter elkaar terug te rijden :) Geeft toch wel een "Freude Am Fahren" gevoel :p Alleen had de mijne het een beetje koud, daarom bleef ik in het begin achter :S

Posted: Sat Dec 12, 2009 4:18 pm
by 325ixbaur
Stralen heeft weinig nut bij iets wat er niet is :lol:

Hier nog een fotootje met Erik
Image
Voor diegene die het niet weten: in de weekenden werk ik bij een instelling voor geestelijk gehandicapten. En Erik helpt mij altijd bij het transport :) En hij is helemaal gek van BMW en mijn Baur in het bijzonder. Dus toen we 's middags naar een meeting gingen mocht hij de auto poetsen ;)

Gr Jeroen

Posted: Sat Dec 12, 2009 5:46 pm
by MeesterPieter
heb je em wel ff met een tandenborstel op mijn mooie fellings gezet? :lol:

Posted: Mon Dec 14, 2009 6:56 pm
by Danny043
Goed bezig! Jammer van het deukje, maar dit ziet er beter uit en voorkomt roest.
Ik ben in 2,5 jaar E21 rijden ook 2 keer de bocht uitgevlogen. Eerste keer leverde me een heel klein deukje in het rubber van de voorbumper op, doordat ik een reclamebord rondom een lantaarnpaal nog net aantikte. Serieus, waarom slip je altijd richting een paal? Uitdebochtvlieggebakjesmagneten zijn het! Tweede keer een licht plastic reflectorpaaltje uit de grond gerukt met de zijkant toen de kont door de berm schraapte :lol: Leverde wat lakschade op, meer niet.
Allebei de keren regende het flink. Ze kunnen hard uitbreken!

Posted: Mon Dec 14, 2009 7:04 pm
by Jeroen
Les 1 op het circuit, met drift- en rallytraining: kijk waar je heen wilt! Daar stuur en rij je namelijk zowat automatisch naartoe. Vandaar dat mensen op een leeg grasveld ook altijd die ene verdwaalde boom vinden: blijven focussen op die boom, als ik die maar niet raak...

En vervolgens ver genoeg vooruit kijken...

Posted: Mon Dec 14, 2009 7:41 pm
by Danny043
Ja daar heb ik van gehoord, en ik bleef ook naar die lantaarnpaal kijken :lol: Ik wist ook niet wat te doen, en trapte ook op de rem toen ik merkte dat de kont te hard uitbrak :oops: Ik gleed 90 graden gedraaid door de bocht, met de neus naar de binnenbocht. Op het eind gleed die meer naar voren richting die paal. Ik had gehoopt stil te komen te staan voor die paal, maar hij raakte hem nog net.
Ik wil ooit nog wel een driftdag of circuitdag bijwonen. Dan moet er wel wat gebeuren aan m'n E21, en ik moet tijd hebben. Misschien komende zomer...