Page 43 of 69
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Mon Mar 07, 2011 9:40 pm
by Arnold D
gerrit323 wrote: ANROLD :
Ga je toch lelijk doen.

Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Mon Mar 07, 2011 11:26 pm
by gerrit323
Arnold D wrote:gerrit323 wrote: ANROLD :
Ga je toch lelijk doen.


Bij deze THX ARNOLD

Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Sun Mar 13, 2011 10:21 pm
by uwbuurman
Weet je al wat van die sper van je WM? of heb ik dr helemaal overheen gelezen?
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Mon Mar 14, 2011 7:02 am
by Wondermike
ow dacht het hier al ergens geschreven te hebben
Sper is gedemonteerd en op zich valt het allemaal mee.
Speling tussen pignon en kroonwiel was te groot en daarbij zat het kroonwiel niet goed vast.
Verder was 1 zijkant incontinent ondanks de nieuwe keerringen
Sperhuis en platen zijn goed
Maar het advies was om nu hij toch uit elkaar ligt het gelijk goed te doen en alle lagers en keerringen te vervangen.
De bestelling voor deze onderdelen is inmiddels gedaan en zodra het binnen is ga ik ze langsbrengen.
Ik wil dan gelijk vragen of hij wel wat foto's van de werkzaamheden maakt.
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Mon Mar 14, 2011 12:50 pm
by uwbuurman
Oh, das beter! Mooi dat je straks het beste diff hebt van de hele club!
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 9:28 am
by Wondermike
Onverwachts toch nog een extra klus aangepakt. Zag er enorm tegenop maar dankzij Meester Pieter heb ik het aangedurft
Had al tijden een dashboardgreepje liggen met slotje en die heb ik pas gemaakt op mijn sleutel en ingebouwd
Tadaaa......
Ik denk dat ik hem gelijk opnieuw laat taxeren

Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 9:46 am
by Peter V.
Mooi werk hoor!!!
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 10:23 am
by Jeroen
Leuke opties he! Dat pas maken van een slot leek mij ook ingewikkeld maar het valt uiteindelijk reuze mee, heb 't voor een E30 al eens gedaan. Baurs hebben bij mijn weten normaal gesproken standaard een afsluitbaar dashboardkastje?
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 10:25 am
by Wondermike
Baurs hebben bij mijn weten normaal gesproken standaard een afsluitbaar dashboardkastje?
Zou heel goed kunnen, mijne had het niet maar als je hem ergens open laten staan is dit wel erg handig.
Slotje aanpassen was even freubelen en heb er een deurslot bij moeten gebruiken om alle schuifjes goed te krijgen maar dan heb je ook wat

Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 10:52 am
by 323baur
Sloten is idd een heel verhaal.
Het was volgens mij voor alle modellen optie om een afsluitbaar dashkastje te hebben in combi met afsluitbare tankdop.
(en ja, die heb ik

)
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 10:57 am
by Peter V.
Mijn baur heeft dus weer geen afsluitbaar kastje

Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 1:33 pm
by 323baur
Instappert...
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 3:53 pm
by Wondermike
Mijne was denk ook een instappert, heb ook geen verlichting onder de motorkap en in de kofferbak.
(heb inmiddels wel de achterkant liggen)
Zielig he dat je 30 jaar terug net een e21 323i kon betalen, die naar Baur liet sturen voor een hoop opcenten en dan geen geld meer had voor een dashboard slot

Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 4:02 pm
by 323baur
Motorkaplampje heb ik nog wel liggen.
Re: 323i 1980 30-LR-SX Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
Posted: Fri Mar 18, 2011 5:21 pm
by Arnold D
Zo'n motorkaplampje wilde ik ook, maar zag bij Dennis, dat de schakelaar over het spatbord schraapt. Of hoort de schakelaar ergens anders geplaatst t worden