Peter: lekker, dan kun je er iig weer even tegen. Die verkoop, ach dat zal zo'n vaart niet lopen. Of je loopt met een big smile geld te tellen of je rijdt met veel plezier open deze zomer
Deze is zonder twijfel een reserve voor mijn auto .. als ik ooit de gemonteerde spoiler moest kapot rijden heb ik tenminste een hele goeie vervanger liggen
Groot gelijk, van zoiets schaars is het handig om een reserve te hebben. Michel: heb je de nieuwe Motorsport voorspoilers uit de handel gemist op de Sharknose Meeting van 2010? New old stock, duurde niet heel lang voordat die weg waren.
Effe het asbakje in het dashboard onder handen genomen, dat gaat een cup holder worden kon ook in de midden console, dat was makkelijker geweest met de radio, maar het leek me beter om het in het dashboard te hebben, dan kun je hem inschuiven wanneer je het niet gebruikt.
heb je de nieuwe Motorsport voorspoilers uit de handel gemist op de Sharknose Meeting van 2010?
Nee hoor maar die vind ik persoonlijk minder mooi.
+1
Ik vind hem eigenlijk zelfs ronduit lelijk.
Ik wil - als ik ooit een spoilert er op zet - ook een HArtge.
Maar ik heb begrepen dat die voor het oprapen liggen
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
323baur wrote:+1
Ik vind hem eigenlijk zelfs ronduit lelijk.
Ik wil - als ik ooit een spoilert er op zet - ook een HArtge.
Maar ik heb begrepen dat die voor het oprapen liggen
2 kleine beschadigingen .. maar verder zo goed als nieuw en nog nooit gemonteerd .. de markeringen waar de montagegaatjes moeten worden doorgeboord zijn nog dicht.