Page 6 of 24

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 8:12 am
by 323baur
Wondermike wrote:Chrome strips kan je bij W&N kopen.

Bij WIE? Die kennen we nie. :wtf

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 5:22 pm
by bartgouda
Haha, geen goede ervaring met W&N?
Ik ga daar sowieso nieuwe remschijven halen, en ik dacht dan bestel ik die chromestrips gelijk mee, maar ze zijn daar wel erg duur zeg... meer dan 50 euro voor alle stripjes...
Het lijkt me universeel spul, en ik zag één van de leden ermee lopen op de meeting, ben z'n naam alleen kwijt. Moet veel goedkoper kunnen.

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 6:35 pm
by 323baur
Koop dat nou bij de dealer!!!!!
Remmen moet je sowieso niet op besparen, al helemaal niet met immi bende.
Bovendien presteert WN gewoon slecht als het gaat om reclamaties net na de garantie.
Maar letwel, dit zijn dus 2 verschillende zaken - niet door elkaar halen svp.

Ik heb gesproken - uhhgg.

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 7:05 pm
by bartgouda
Oké, ik ga morgen even langs en naar prijzen informeren... Ik zie dat sommige dingen echt helemaal niks schelen of zelfs duurder zijn bij W&N...
(kofferbakrubber-70 eu BMW, 83 W&N...)

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 7:33 pm
by Peter V.
Als je de prijzen vergelijkt m.b.v. de onderdelen ETK van BMW moet je er nog wel BTW bij optellen natuurlijk.

Normaal zijn de prijzen van W en N meestal gelijk aan de dealerprijzen.

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 7:33 pm
by GerritBuggenhout
=/ witte pinkers :wtf

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 7:38 pm
by Peter V.
GerritBuggenhout wrote:=/ witte pinkers :wtf
De witte pinkers van W en N schijnen nogal van beroerde kwaliteit te zijn inderdaad.

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 8:04 pm
by Pixel
Waarom ga je niet bij Brezan aan (als die in de buurt zit tenminste)?

Wat is er mis met W&N, was van plan om wat materiaal er te bestellen. maar als ik het zo lees begin ik te twijfelen.

W&N, excuseer

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 8:17 pm
by uwbuurman
T&N ken ik niet maar W&N, tja hun kwaliteit van sommige onderdelen schijnt slecht te zijn. Ik heb er net nieuw plaatwerk besteld en dat is heel goed spul, dik en perfecte pasform. Maar er zijn veel spullen die imitatie zijn, die niet echt goed blijken te zijn. Dus mijn advies: alles wat de dealer heeft mooi daar kopen. Wat de dealer niet heeft, even goed kijken bij de tweedehands leveranciers en anders toch W&N

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 8:27 pm
by 323baur
Ik kan me heel goed vinden in de volgorde van Koos.
Punt waar ik ben afgehaakt was bij een dode dynamo van 14maanden - no guarantee..

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 8:48 pm
by Peter V.
Mechanisch materiaal is heel snel al immitatie geworden maar voor heel veel zaken kan W en N nog wel hoor.

Ik heb voor mijn 320/6 wel een complete uitlaat genomen en specifiek gezegd dat het origineel BMW moet zijn. Zo ook gekregen voor minder dan bij de dealer. Zo zijn er nog wel wat andere zaken.

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 10:19 pm
by uwbuurman
eens, mijn plaatwerk is echt gewoon goed! Maar de complete zijkanten zijn bij de dealer maar 25 euro duurder, dan heb ik de verzendkosten nog niet gerekend. Dus per saldo heb ik ze liever van de dealer en dat scheelt niets! maar de dorpels kan BMW niet leveren en W&N wel. Echt prima staal, doet niet onder voor de zijpanelen.

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 10:25 pm
by Jeroen
Duidelijk, soms zit 't mee, soms zit het tegen. Maar grote voorzichtigheid is geboden want we hebben nu wat vervelende gevalletjes achter de rug dat het tegen zat en dynamo's die het zo snel al begeven, hardyschijven die er 2x onderuit kunnen enzo, dat maakt dat ik liever wat meer betaal bij de dealer, en zoals gezegd is die niet eens altijd duurder. En vergeet de OEM delen van onze hoofdsponsor Schmiedmann niet, hoewel die niet altijd even goedkoop zijn voor NL. Maf want BMW rijdend Denemarken zweert bij Schmiedmann omdat ze goed zijn en goedkoper dan de plaatselijke dealer.

Voor die remschijven kun je ook nog even informeren wat bijv nieuwe Até's kosten bij de automaterialenzaak a la Brezan enzo.

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Mon Jul 11, 2011 11:51 pm
by loentje
Bart,

even omtrent de ophaning,

323i spul is ook bij die andere jongen verkocht.

Ik heb nog wel 1 323i poot liggen maar weet niet of je daar wat aan hebt.

Anders heb ik nog een 320 staan voor onderdelen :mrgreen:


groeten loentje

Re: BMW 316 E21 1980 Lapisblau

Posted: Tue Jul 12, 2011 9:47 am
by 315jurre
loentje wrote:Bart,

even omtrent de ophaning,

323i spul is ook bij die andere jongen verkocht.

Ik heb nog wel 1 323i poot liggen maar weet niet of je daar wat aan hebt.

Anders heb ik nog een 320 staan voor onderdelen :mrgreen:


groeten loentje
Bart, ik zag een setje staan op MP, of bedoel je die Loentje?

@Loentje: een 320 met mooie chromen bumpers? :innocent