Het plan was om deze zomer op vakantie te gaan met de BMW. Maar helaas, een week of 2 voor die vakantie begaf de auto het. In die tijd werkte ik weer eventjes fulltime en was tijd schaars. Daarom de auto naar de lokale BMW-specialist gebracht om te laten nakijken. Auto deed alles maar vergat stationair te blijven lopen. Conclusie: stationairwerking van de DIDTA compleet verstopt en weet ik veel. Garage deed weinig en ik had geen tijd (2 vakanties, werken, tja). Dus na 2 maanden niks te hebben gedaan op het terrein van de garage heeft vriend Ite de auto weer bij mij afgeleverd en ben ik zelf maar weer eens gaan kijken. Het collegejaar was ondertussen weer begonnen, dus ik had weer wat tijd

Problemen die er toen speelden:
- carbissues die resulteerden in geen stationairwerking
- Remvloeistof lekte langzaam weg uit een remcilinder
Het tweede probleem was snel opgelost maar wilde niet helemaal lekker. Remmen bleef vaag. Uiteindelijk is alles qua remmerij de afgelopen 2 jaar vervangen behalve de HRC (en die leek eigenlijk al gaar bij aanschaf). Die heb ik dan nu maar meegepakt. Daarmee hoop ik dat de issues over zijn.
Het eerste probleem heeft zich opgelost door met Jan Willem te praten tijdens de Eiffelrit. Die had nog een mooie Weber 32/36 liggen van zijn blok. Deal gemaakt en dit weekend was de overdracht. Dus dit weekend weer lekker wezen klussen. Ondertussen is alles gereed en klaar voor montage, maar ik mis nog wat inlaatpakkingen, morgen verder. Zeer benieuwd.
Foto's volgen na montage, en hopelijk weer rijden (richting de stalling dan zowat
