Page 6 of 28
Posted: Sun Mar 14, 2010 1:47 pm
by 323baur
Peter V. wrote:323baur wrote:Heb jij nog geklust? Ik heb de halve nacht liggen piekeren waarom dat k&**&t ding nu op eens niet meer wil lopen.
Ik denk dat hij geen benzine krijgt omdat ik de tanks er onderuit heb gehad. Ik moet daar ergens iets niet goed hebben gedaan.
Kortom: weer op de oprij bruggen en weer er onder.. bah.
Ik heb nu geen tijd voor klussen

Ben hard aan het leren voor en bij de nieuwe baas.
Altijd minder prettig als e.e.a. niet meer wilt na een revisie. Rustig blijven en op je gemak uitzoeken.
Ik denk dat met het monteren van de tanks een slang klem is komen te zitten. Het past daar allemaal maar net.
Gelukkig is het een leuke klus..

Posted: Sun Mar 14, 2010 3:56 pm
by 323baur
En ze loopt weer
Ik durf eigenlijk de reden niet te noemen:
....zekeringtje van de brandstofpomp....
Posted: Sun Mar 14, 2010 7:07 pm
by Jeroen
Ik was ff een paar dagen weg maar dit soort lotgevallen doen me deugd

Posted: Sun Mar 14, 2010 7:30 pm
by 323baur
Jeroen wrote:Ik was ff een paar dagen weg maar dit soort lotgevallen doen me deugd

Ga jij je e30 nou maar es wakker maken! Welkom terug trouwens. Het nivo van cynisme was vrij laag de laatste dagen - hoe zou dat toch komen

Posted: Sat Mar 20, 2010 5:41 pm
by 323baur
Vandaag eindelijk eens tijd om een goed stuk met de baur te rijden.
Man man, wat heb ik me zelf toch aangedaan om er zolang niet mee te rijden. Het was lekker droog, en lekker warm, dus; kappie open en rijden maar.
Nu ik zoveel dingen heb vernieuwd kan ik niet goed duiden wat de grootste verbeteringen zijn, maar alle stabilisatie en subframe rubbers nieuw (achteras) en een sper maken het een heel andere auto.
De grens ligt veel verder weg, maar als die er is...
De auto wordt echt wat listiger. Als je echt aan het boenderen bent moet je goed weten waar en wat je doet.
Zeker in de bochten een dot gas geeft een zeer grote glimlach.
Ik ben er blij mee.
Helaas heb ik wel net onderaan de achterwiel wielkast een beetje roest ontdekt
Dat moet eigenlijk gespoten worden.
Posted: Sat Mar 20, 2010 7:52 pm
by gerrit323
Als ik dat allemaal lees begint het hier toch ook te kriebelen om eens een tripje te maken

Posted: Sat Mar 20, 2010 8:02 pm
by 323baur
Het was heerlijk, en ...tanken zonder stank!
Wat een paar nieuwe rubbers en een sperretje doen met een auto - geweldig.
Overigens is het nu baggerweer..
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:05 pm
by gerrit323
323baur wrote:Overigens is het nu baggerweer..
Dat baggerweer is binnen een paar uurtjes ook hier

tem maandag

Posted: Sat Mar 20, 2010 8:08 pm
by Peter V.
Mooi dat al het werk niet voor niets is geweest Ite
Wat betreft de roestige spatbordrand..... Zoals al eerder gezegd aan een BMW blijf je altijd bezig. Als dat het enige was bij mij was ik zeer tevreden.
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:11 pm
by 323baur
Ja maar ik baal er wel van, ondanks dat het maar een klein plekje is.
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:32 pm
by Peter V.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Zo lang geleden is die van jou toch niet compleet onderhanden genomen??? Is het dan niet wat snel dat er roestvorming komt?
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:44 pm
by 323baur
Het spuiten is alweer 6 jaar geleden..Tijd vliegt!
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:48 pm
by Peter V.
Na 6 jaar kan het wellicht wel

... Trouwens, Jij ontziet de auto absoluut niet.
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:52 pm
by 323baur
Peter V. wrote:Na 6 jaar kan het wellicht wel

... Trouwens, Jij ontziet de auto absoluut niet.
Neuh, de tijd vliegt niet alleen.
Het is een plekje net naast het wiel, duidelijk van binnenuit. Dus geen steenslag ofzo.
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:54 pm
by Peter V.
Wordt het toch weer tijd voor een spuitklusje. Je had een bijna compleet kunnen laten overblazen afgelopen jaar
