Had zin in herrie, veel herrie, M1 onboard ofzo. Dat was best zoeken zeg, beroerde filmpjes, matige rijders, teveel muziek door de M88 muziek heen, etc. Maar deze is wel erg gaaf, met een zeer ervaren rijder en in een leuk veld (OGP 2009), CSL's, andere M1's dus dikke vlammen, etc
Die E30 M3's herinner ik mij nog goed van de H'doorn ralley. Vooral omdat (was het John Bos niet?) ze op de Luttenbergring behoorlijk veel tijd goed konden maken die ze t.o.v de Delta's op zand verloren? Twee maal vijf rondjes aan het einde van het evenement; en die screamende S14's in het donker.
Met een beetje geluk is er nog film materiaal beschikbaar die o.a ikzelf eind jaren 80 en begin jaren 90 heb gemaakt. Ik zal eens kijken waar die S-VHS-tapes zijn gebleven.
Video van de intro van de M635 ook maar even apart geupload en het geluid gefikst. Ook leuke beelden van het Brabham F1 team en Nelson Piquet die een testrondje doet in de M6.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.