Motor inbouw
Posted: Sat May 01, 2010 10:52 pm
Hallo Allemaal!
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Derek Buis en ben anderhalf jaar geleden begonnen aan het restaureren van bmw 1502. Hij staat nu nog bij de spuiter en is bijna klaar om weer op te gaan bouwen. Aangezien ik besloten heb om er een 320i/4 uit een E21 in te gaan bouwen zullen de echte problemen zich nu wel gaan opstapelen. Haha! Ben er al achter dat ik de oliepomp en de carterpan van m'n 02 over moet schroeven en een kleine aanpassing aan de tunnel waar de versnellingsbak komt te hangen moet maken maar m'n grootste zorg is toch wel de draadboom die aan de 2 liter (k-jetronic) injectie motor hangt? Waar de (pieeep) moeten al die draden heen en is er een soort computer aan boord van een E21 uit '76 die ik nog niet heb?
Met vr. gr. Derek
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Derek Buis en ben anderhalf jaar geleden begonnen aan het restaureren van bmw 1502. Hij staat nu nog bij de spuiter en is bijna klaar om weer op te gaan bouwen. Aangezien ik besloten heb om er een 320i/4 uit een E21 in te gaan bouwen zullen de echte problemen zich nu wel gaan opstapelen. Haha! Ben er al achter dat ik de oliepomp en de carterpan van m'n 02 over moet schroeven en een kleine aanpassing aan de tunnel waar de versnellingsbak komt te hangen moet maken maar m'n grootste zorg is toch wel de draadboom die aan de 2 liter (k-jetronic) injectie motor hangt? Waar de (pieeep) moeten al die draden heen en is er een soort computer aan boord van een E21 uit '76 die ik nog niet heb?
Met vr. gr. Derek