Page 1 of 2
Ik ben een beetje dom geweest......
Posted: Mon May 10, 2010 7:08 pm
by Peter V.
Hoi,
Aangezien mijn brandstofmeter een eigen leven ging leiden moest e.e.a. bekeken worden. als eerste tip werd verteld dat het een massaprobleem kon zijn maar vanwege een kapot lampje toch ook maar even de klokkenkwinkel eruit gehaald. Wat gebeurt er
Ik beschadig de flexibele printplaat aan de linker kant zodanig dat deze niet meer te repareren is

Nu zit ik te kijken bij W en N en de dealer en ik kom in principe uit op dit onderdeel. Nr 6 op de tekening (62 11 1 367 248)
Alleen noemen ze het een dashboardsupport deel zou hier de flexibeleprint al op zitten?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E21/S ... omponents/
Wat denken jullie?
Posted: Mon May 10, 2010 7:15 pm
by Jeroen
Geen idee maar d'r ligt vast bij Loentje of Schrauwen nog wel een cockpitje toch?
Posted: Mon May 10, 2010 7:36 pm
by 323baur
Vriend,
Kom maar langs, en je kan kiezen.
Kost nog eens niets ook nog...
Posted: Mon May 10, 2010 9:09 pm
by Peter V.
@Jeroen, Als ik bij Schrauwen een cockpitje ophaal ben ik een aardige duit kwijt want hij denkt soms goud in handen te hebben.
@Ite, Bedankt voor het aanbod en wellicht kom ik wel even kijken maar als dit onderdeel is wat ik zoek dan zet ik voor 15 euro een nieuwe erin.
Ik zal eerst eens informeren bij W en N ( ik moet nog meer dingen hebben).
Posted: Tue May 11, 2010 12:34 am
by loentje
Peter,
als het hetzelfe is als een vier cilinder mag je er bij mij ook eentje op komen halen. Krijg je ook nog een bak koffie
Zo, ik bied dus meer dan Ite
groeten loentje
Posted: Tue May 11, 2010 12:55 am
by Thijsse
en zelf ik heb er nog een liggen, we kunnen zo een dashboardmeeting houden
Posted: Tue May 11, 2010 8:49 am
by 323baur
loentje wrote:Peter,
als het hetzelfe is als een vier cilinder mag je er bij mij ook eentje op komen halen. Krijg je ook nog een bak koffie
Zo, ik bied dus meer dan Ite
groeten loentje
Hey mijn handel wordt beconcureerd. Dat willlen we niet hebben.
Koekje d'r bij..

Posted: Tue May 11, 2010 8:50 am
by 323baur
Thijsse wrote:en zelf ik heb er nog een liggen, we kunnen zo een dashboardmeeting houden
voor meetings ben ik altijd in..
Posted: Tue May 11, 2010 11:32 am
by Thijsse
323baur wrote:Thijsse wrote:en zelf ik heb er nog een liggen, we kunnen zo een dashboardmeeting houden
voor meetings ben ik altijd in..
22-23-24 mei, nurburgring daar zijn we met een hele club e21, e30 en 02 te vinden
Posted: Tue May 11, 2010 12:11 pm
by Jeroen
Oh? Vertel eens?!
Posted: Tue May 11, 2010 12:37 pm
by Thijsse
Jeroen wrote:Oh? Vertel eens?!
vast clubje van een ander forum waar ik veel zit
ik met mijn m50 e21, nog een 1802 turbo, die matzwarte e21 uit het gespot topic, nog een 535i e34 en heel misschien nog een net gerestaureerde a manta
zitten daar een keer of 5 elk jaar op camping viktoria station in alten ahr, en rijden dan elke dag een rondje of wat over de nordschleife.
als er nog mensen van hier mee willen... iedereen is welkom, ook voor een nachtje camping (euro of 10)
http://www.brommerforum.nl/showtopic/51963/19 hier en de pagina erna staan wat fotos van een paar jaar geleden
Posted: Tue May 11, 2010 12:52 pm
by Jeroen
Oh nee joh ik dacht dat er een grote meeting was!
Posted: Tue May 11, 2010 1:05 pm
by Thijsse
Jeroen wrote:Oh nee joh ik dacht dat er een grote meeting was!
neenee, was t maar zo een feest
ik wil dit jaar wel naar de oldtimer races op de ring
Posted: Tue May 11, 2010 7:30 pm
by Jeroen
Met de OGP ben ik er ook zeker, perskaarten aangevraagd, hotel geregeld, camera ligt klaar en ik ben er vr-za-zo, geweldig festijn!
Posted: Tue May 11, 2010 8:32 pm
by Peter V.
Even weer on-topic.
Allemaal bedankt voor jullie input maar het probleem is opgelost. Na wat uitvoerig zoekwerk in de voorraadruimte blijk ik nog een klokkenwinkel te hebben
Deze geplaatst en de lampjes en al deden het behalve mijn tankmeting

Aangezien ik bij de cockpit alles had gecheckt ( massa en voedingen) kon het de draad van en naar de tankmeting zijn of bij de tankmeting zelf. Het laatste was het geval want de massadraad daar zat geknikt en was dus het probleemgeval.
Nu is dat weer OKE
