Leuk ding hoor! Mooie kleur, wat voor opties zitten er op en aan? Mocht je die gele koplampen nog eens kwijt willen, die moet ik nog een keer in mijn Turmalin groene hebben
Wat me ook opvalt, weer een '78 met plastic spiegels. Volgens de kenners kan dit niet, aangezien er toen nog chroom op zat. Dus op bij ons beide zijn de deuren vervangen of aangepast naar plastic of het is toch een vraagstuk waar niemand precies antwoord op weet.
Gerwin
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Een mooi bezit hoor en wordt het op de straten in Belgie mooier. Type 1 of 2, topic gaat toch over "Nieuwe aanwinst: E21 323i 1982" ? Lijkt mij type 2. Leuke klapramen achter, veel plezier.
Murtn wrote:28 augustus zal niet lukken hoor. Moet nog kijken voor papieren, onderhoudje geven, distributieriem,.... + is me net iets te ver van huis
Daar ga je spijt van krijgen!
Maar wel een mooie auto.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Nou,
Een zeer gezonde wagen, zeer net interieur, nette (roestvrije) motorruimte, enz...
Is nu zwart metallic, maar denk dat BMW Schwartz normaal gewoon zwart is.
Spuitwerk is enige jaren geleden niet echt netjes uitgevoerd (blaasjes wegens weinig hechting)
Niet te min een lekkere 323 racer!
Stiekem toch een beetje jaloers, al mis ik eigenlijk wel een schuifdakkie...
BMW E21 320A 1980 Banana Baur Koronagelb
BMW E21 318i 1981 M-edition Stratosblau
BMW Z3 2.0A 2000 Diamantschwartz
VW kever 1966 Javagreen VW kever 1967 pearlwhite
VW Passat cc 2.0 TDI 2010 Ijslandgrijs
Renault 4 F4 1983 beige (in restauratie)
@ murtn:
Kzin ier al vees te lange tussen die ollanders, en kwerke al vees te lange in bxl.
Niettegenstaande ik het nederlands wel lekker aardig onder de knie begin te krijgen....
Nog vorderingen gemaakt op technische gebied?
BMW E21 320A 1980 Banana Baur Koronagelb
BMW E21 318i 1981 M-edition Stratosblau
BMW Z3 2.0A 2000 Diamantschwartz
VW kever 1966 Javagreen VW kever 1967 pearlwhite
VW Passat cc 2.0 TDI 2010 Ijslandgrijs
Renault 4 F4 1983 beige (in restauratie)
Wegens drukte, daarstraks nog maar de distributieriem vernieuwd, groot onderhoud volgt morgen. volgende week ergens hopelijk naar BMW Belgium voor gelijkvormigheidsattest. Hopelijk on the road tegen 11 september (want dan weekje congé). hopelijk is onderstel e.d. keuringsklaar (remmen, veren, etc....) . I'll keep you posted