Non return fuel valve
Posted: Thu Jul 21, 2011 10:33 pm
Hi,
Ik heb van de week een 'non return fuel valve' gekocht bij W&N, om zo te voorkomen dat m'n vlotterkamer leegloopt en de benzine langzaam weer terug de tank in stroomt. De E21 staat soms aardig lang niets te doen namelijk, jammergenoeg :S
Anyway, ik vraag me af wat de beste plaats is om deze terugslagklep er tussen te zetten:
1. Halverwege slang tussen carb en mechanische pomp (met als gevolg dat de vlotterkamer altijd vol blijft maar de pomp wel leegloopt)
2. Halverwege slang tussen mechanische pomp en benzinefilter (gevolg: zowel volle vlotterkamer als volle pomp)
3. Halverwege slang tussen benzinefilter en tank (gevolg: vlotterkamer, pomp en filter alledrie vol)
Hoor het graag!
Ik heb van de week een 'non return fuel valve' gekocht bij W&N, om zo te voorkomen dat m'n vlotterkamer leegloopt en de benzine langzaam weer terug de tank in stroomt. De E21 staat soms aardig lang niets te doen namelijk, jammergenoeg :S
Anyway, ik vraag me af wat de beste plaats is om deze terugslagklep er tussen te zetten:
1. Halverwege slang tussen carb en mechanische pomp (met als gevolg dat de vlotterkamer altijd vol blijft maar de pomp wel leegloopt)
2. Halverwege slang tussen mechanische pomp en benzinefilter (gevolg: zowel volle vlotterkamer als volle pomp)
3. Halverwege slang tussen benzinefilter en tank (gevolg: vlotterkamer, pomp en filter alledrie vol)
Hoor het graag!