Er wordt al gewerkt aan bijzondere bezienswaardigheden (meer is altijd welkom!!).
Binnenkort volgt nog een oproep want we willen graag mensen aan het Sharknose Team toevoegen in het kader van 'vele handen maken licht werk'

ik ook, maar net als jij zonder de e21uwbuurman wrote:ik ben erbij!
Hier heb ik even een vraagje over... Ik vind het een geweldig idee om alle auto's samen te zetten, ik had het idee dat dit jaar veel mensen niet eens doorhadden dat er nog een achterste veld was.Jeroen wrote:Komend jaar willen we proberen alle auto's bij elkaar te krijgen op het grote veld, wel zo leuk.
Zoals gezegd vind ik dat ook het beste plan, lekker met z'n allen bij elkaar! En als ik tussen het bijzondere blik sta, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen hahaJeroen wrote:haha en naar alle waarschijnlijkheid gaan we met z'n allen op het grote grasveld staan dit jaar. Maar we kunnen vast wel een par auto's kwijt op het terrein rond de loods, sta je hooguit iets uit de loop... niet helemaal trouwens want daar komen toch weer de kramen en wat heel bijzonder blik natuurlijk...