Sperdifferentieel binnenwerk ombouwen?
Posted: Sat Oct 08, 2011 4:12 pm
Ik heb een sperdifferentieel 3.45 25% op de kop getikt. Het binnenwerk lijkt prima, er zit nihil speling op de assen, dus het lijkt een goede koop. Het huis is echter zwaar gecorrodeerd en erg dun op plaatsen. De bouten aan de zijkanten zijn bijna een maat kleiner geroest, dus zijn niet zomaar los. Dit kan zo niet onder mijn auto, dus wil ik het huis van een gewone open differentieel wisselen.
Heeft iemand ervaring met het wisselen van een differentieelhuis? Wat gebeurt er als ik de moeren van de zijkanten los weet te maken?
Ik begreep uit het draadje van WM dat de voorste moet er niet af mag. Maar kan ik dan alles wel uit het huis verwijderen?
Ter illustratie wat fotos.
Voorkant met hoekje uit het huis:

zijkant met een soort stofhoes/flens

aan de andere kant is deze stofhoes/flen bijna helemaal weggerot. Er zit nog een klein stukje.

Heeft iemand ervaring met het wisselen van een differentieelhuis? Wat gebeurt er als ik de moeren van de zijkanten los weet te maken?
Ik begreep uit het draadje van WM dat de voorste moet er niet af mag. Maar kan ik dan alles wel uit het huis verwijderen?
Ter illustratie wat fotos.
Voorkant met hoekje uit het huis:

zijkant met een soort stofhoes/flens

aan de andere kant is deze stofhoes/flen bijna helemaal weggerot. Er zit nog een klein stukje.
