Jeremy's 323I
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
-
- E21 VIP
- Posts: 89
- Joined: Mon Aug 14, 2006 6:41 pm
- Location: Laag soeren
- Contact:
Re: Jeremy's 323I
Bmw e21 323I/M3 S54
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29267
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Jeremy's 323I
Wordt tijd dat het autootje weer wat aandacht krijgt, goed om te zien Jeremy!
Regards/groeten, Jeroen
Re: Jeremy's 323I
Good to see some progress here also.
81 e21 323i polaris
That's a whole lott of engine under the bonnet;-)
That's a whole lott of engine under the bonnet;-)
-
- E21 VIP
- Posts: 89
- Joined: Mon Aug 14, 2006 6:41 pm
- Location: Laag soeren
- Contact:
Re: Jeremy's 323I
Zo eindelijk de auto helemaal klaar voor de grondverf.
Nu moet die nog droog naar de zaak, dan kan die zaterdag gespoten worden, zondag schuren en maandag de eerste kleur erop..
Nu moet die nog droog naar de zaak, dan kan die zaterdag gespoten worden, zondag schuren en maandag de eerste kleur erop..
Bmw e21 323I/M3 S54
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 11994
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Jeremy's 323I
Nice!
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
Re: Jeremy's 323I
I wish my car was that good. Nice work Jeremy.
81 e21 323i polaris
That's a whole lott of engine under the bonnet;-)
That's a whole lott of engine under the bonnet;-)
-
- E21 VIP
- Posts: 89
- Joined: Mon Aug 14, 2006 6:41 pm
- Location: Laag soeren
- Contact:
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18672
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Jeremy's 323I
Haha, dat zal het zijn ja, foto te vroeg genomen... Vraagje, ik zie dat jij die plaat van de schokbrekertoren achter ook hebt gekit, kit je die gaten ook helemaal dicht of laat je die open?, ik bedoel niet de ronde gatenb, maar die ruimte tussen de wielbak en de plaat voor afwatering.
-
- E21 VIP
- Posts: 89
- Joined: Mon Aug 14, 2006 6:41 pm
- Location: Laag soeren
- Contact:
Re: Jeremy's 323I
Nee denk echt door de foto. Was hier helemaal klaar..uwbuurman wrote:Haha, dat zal het zijn ja, foto te vroeg genomen... Vraagje, ik zie dat jij die plaat van de schokbrekertoren achter ook hebt gekit, kit je die gaten ook helemaal dicht of laat je die open?, ik bedoel niet de ronde gatenb, maar die ruimte tussen de wielbak en de plaat voor afwatering.
Maar maakt niet als eind maar goed is..
Ja ik snap welke je bedoeld. Eerst wilde ik ze afkitten.
Maar zat me te bedenken ze zitten er vast ook weer niet voor niks. Hou ze toch maar open. En spuit ze vol met ML. Gezien dat die nooit buiten komt te staan en de kmters wat ik ermee rij..
Gr jeremy
Bmw e21 323I/M3 S54
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18672
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Jeremy's 323I
Duidelijk, ik denk er hetzelfde over, ik blaf m ook helemaal vol met Dinitrol. En die kitnaad, dat is dan echt gezichtsbedrog, want het is echt net of de rechter wielbak de naad niet dicht zit, alleen onder in de hoeken. Grappig!
-
- E21 VIP
- Posts: 89
- Joined: Mon Aug 14, 2006 6:41 pm
- Location: Laag soeren
- Contact:
Re: Jeremy's 323I
Nou zie ik wat je bedoeld. Maar das gezichts bedrog ja. Ligt vrij dun in. Moet ook aan gewicht denken he.. hahaha
Bmw e21 323I/M3 S54
Re: Jeremy's 323I
Ik heb ze helemaal dichtgekit en volgejast met Dinitrol. Ze zullen wel een bedoeling hebben gehad met dat afwateren, maar net als bij de voorste kriksteunen blijkt dat toch niet te werken.jeremye21m3 wrote:Nee denk echt door de foto. Was hier helemaal klaar..uwbuurman wrote:Haha, dat zal het zijn ja, foto te vroeg genomen... Vraagje, ik zie dat jij die plaat van de schokbrekertoren achter ook hebt gekit, kit je die gaten ook helemaal dicht of laat je die open?, ik bedoel niet de ronde gatenb, maar die ruimte tussen de wielbak en de plaat voor afwatering.
Maar maakt niet als eind maar goed is..
Ja ik snap welke je bedoeld. Eerst wilde ik ze afkitten.
Maar zat me te bedenken ze zitten er vast ook weer niet voor niks. Hou ze toch maar open. En spuit ze vol met ML. Gezien dat die nooit buiten komt te staan en de kmters wat ik ermee rij..
Gr jeremy
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.