318i drukaccumulator
Posted: Thu May 01, 2014 1:18 pm
Zoals jullie al wisten draaide mn 318i wel stationair maar hij reageerde niet op het gaspedaal, niks vermogen dus.
Na het startventiel en de hulpluchtschuif te vervangen blijfde deze nog geen vermogen meer hebben.
Dus ben ik terug van nul begonnen en de drukaccumulator gedemonteerd en gewoon de brandstofpomp met filter aangesloten.
Nu draait de auto stationair goed en kan ik ermee rijden! vandaag 5km gereden en hem mooi warm laten draaien auto rijdt goed nu en gaat goed in de toeren.
Nu was m'n vraag waarvoor dient deze drukaccumulator juist en mag ik deze er tussen uit laten?
De drukaccumulator is een nieuw gekochte van Bosch.
Dus snap eigenlijk niet waarom hij niet rijdt als deze aangesloten is.
Alvast bedankt !
gtz
Na het startventiel en de hulpluchtschuif te vervangen blijfde deze nog geen vermogen meer hebben.
Dus ben ik terug van nul begonnen en de drukaccumulator gedemonteerd en gewoon de brandstofpomp met filter aangesloten.
Nu draait de auto stationair goed en kan ik ermee rijden! vandaag 5km gereden en hem mooi warm laten draaien auto rijdt goed nu en gaat goed in de toeren.
Nu was m'n vraag waarvoor dient deze drukaccumulator juist en mag ik deze er tussen uit laten?
De drukaccumulator is een nieuw gekochte van Bosch.
Dus snap eigenlijk niet waarom hij niet rijdt als deze aangesloten is.
Alvast bedankt !
gtz