Daily vervoer
Posted: Wed Feb 06, 2019 8:24 am
Zo tussen de drukte door toch maar een update .. we hebben half maart terug een daily die samen met de bestelbus zal worden gebruikt. Klanten km's en weekendgebruik
Verschillende redenen.. Thomas wordt groter dus alle privé afstanden met de bus wordt wat moeilijk en ook klantenbezoek is soms puur voor imago gewoon beter met een auto.
Maar .. we hebben gezien de groei een bedrijfspolicy kwa auto's .. en daarbij vallen in deze eerste ronde de Premium merken af om de kosten wat gezond te houden
Keuze is gevallen op Renault.. jawel dat Franse merk weet je wel.
Onze verkoper heeft een nieuwe Mégane break gt edition en de secretaresse heeft een Twingo.. Ronny heeft ook een Mégane break wegens gezin met 2 kinderen.
Onze andere vennoot heeft het slim bekennen en die heeft een eco gebak Renault ding gekocht voor zijn vrouw. Hij rijd privé met een Audi rs4.
Dan was het mijn beurt .. Renault dus dat moest het worden .. geen zin in een eco ding en aangezien de grootste afstanden toch met de bestelbus blijven had ik ook geen zin in een diesel. Ik moest dus ook wat creatief zijn en uiteindelijk doordat we als zaakvoerders toch wat meer mogen tot de consensus gekomen dat ik ook een jonge 2de hands mocht kiezen zolang die binnen budget zat en het een eco 5 of 6 was maar dus wel een Renault.
Wat is er leuk van Renault.. ik kan maar aan 1 ding denken en dat is aan de renault 3 Mégane rs. Dat ding komt in alle filmpjes en reviews naar boven als de referentie in de hot hatch markt. Zou zelfs beter zijn dan de nieuwe
Al een tijdje aan het rondkijken en wat aan mensen gezegd wat ik zocht tot 2 weken geleden 1 van de racepiloten die samen met Ronny op de c1 rijd me app te dat hij zijn Mégane 3 rs trophy verkoopt.
Gaan kijken en rijden en dat beviel best om de klanten en weekend km's mee te rijden
1ste eigenaar .. 3 jaar .. 60k km .. cup chassis .. mechanisch sper en aangezien de trophy versie ook een leuk interieur alcantara stuur en dito recaro stoelen .. maar ook 275pk en 360nm. Belangrijk GEEN torquesteer!!! en een vooras die serieus bijt .. zal ook wel aan de michelin pilot 4S liggen maar tijdens de testrit van 30km geen onderstuur gevoeld
Steeds dealeronderhouden en nog 2 jaar garantie.
Nooit gedacht van ooit in een Renault te rijden maar dit zie ik nog wel zitten.
Nu hard werken zodat de volgende terug een BMW kan zijn
Gerrit
Verschillende redenen.. Thomas wordt groter dus alle privé afstanden met de bus wordt wat moeilijk en ook klantenbezoek is soms puur voor imago gewoon beter met een auto.
Maar .. we hebben gezien de groei een bedrijfspolicy kwa auto's .. en daarbij vallen in deze eerste ronde de Premium merken af om de kosten wat gezond te houden
Keuze is gevallen op Renault.. jawel dat Franse merk weet je wel.
Onze verkoper heeft een nieuwe Mégane break gt edition en de secretaresse heeft een Twingo.. Ronny heeft ook een Mégane break wegens gezin met 2 kinderen.
Onze andere vennoot heeft het slim bekennen en die heeft een eco gebak Renault ding gekocht voor zijn vrouw. Hij rijd privé met een Audi rs4.
Dan was het mijn beurt .. Renault dus dat moest het worden .. geen zin in een eco ding en aangezien de grootste afstanden toch met de bestelbus blijven had ik ook geen zin in een diesel. Ik moest dus ook wat creatief zijn en uiteindelijk doordat we als zaakvoerders toch wat meer mogen tot de consensus gekomen dat ik ook een jonge 2de hands mocht kiezen zolang die binnen budget zat en het een eco 5 of 6 was maar dus wel een Renault.
Wat is er leuk van Renault.. ik kan maar aan 1 ding denken en dat is aan de renault 3 Mégane rs. Dat ding komt in alle filmpjes en reviews naar boven als de referentie in de hot hatch markt. Zou zelfs beter zijn dan de nieuwe
Al een tijdje aan het rondkijken en wat aan mensen gezegd wat ik zocht tot 2 weken geleden 1 van de racepiloten die samen met Ronny op de c1 rijd me app te dat hij zijn Mégane 3 rs trophy verkoopt.
Gaan kijken en rijden en dat beviel best om de klanten en weekend km's mee te rijden
1ste eigenaar .. 3 jaar .. 60k km .. cup chassis .. mechanisch sper en aangezien de trophy versie ook een leuk interieur alcantara stuur en dito recaro stoelen .. maar ook 275pk en 360nm. Belangrijk GEEN torquesteer!!! en een vooras die serieus bijt .. zal ook wel aan de michelin pilot 4S liggen maar tijdens de testrit van 30km geen onderstuur gevoeld
Steeds dealeronderhouden en nog 2 jaar garantie.
Nooit gedacht van ooit in een Renault te rijden maar dit zie ik nog wel zitten.
Nu hard werken zodat de volgende terug een BMW kan zijn
Gerrit

