Onderhoud
Re: Onderhoud
Onze spamplugin zou het ook weer moeten doen. Ik draai zometeen nog even een update, alweer? Ja, alweer, gheghe.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur

Ja, ik krijg de eerste release kandidaat niet geïnstalleerd. Onze server accepteert de bestanden op geen enkele manier, snap er helemaal niets van.
Ik moet gewoon wat eerder 'ik begrijp er helemaal niets van' schrijven, dan lukt het daarna wel.
Gelukkig begrijpen ze elkaar ook niet.
- 323baur
- E21 VIP
Hahaha, deze is de droogste van 2019.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Nu zijn we weer helemaal bij. We hebben een tijdje voorop gelopen maar nu zijn we weer officieel. Mooi dat het zo kan 
Ik heb het idee dat het sneller is geworden sinds het gedoe van een maand terug, maar dan kan ook zijn dat ik dat wil zien natuurlijk.

Ik heb het idee dat het sneller is geworden sinds het gedoe van een maand terug, maar dan kan ook zijn dat ik dat wil zien natuurlijk.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Top! Ik heb inderdaad ook het idee dat pagina's sneller laden, werkt lekker zo.
Maar
ik zie nog niet dat grotere afbeeldingen met een lightbox oid klikbaar zijn om naar het origineel te gaan, ze worden in het forum wel automatisch verkleind. De REIMG applicatie lijkt echter wel correct ingesteld, of miss niet compatibel met deze nieuwe versie? Ook als ik een nieuwe posting maak met grotere afbeelding kun je niet klikken voor het origineel.
En is het eenvoudig om linksboven weer een E21 plaatje te toveren?
Maar

En is het eenvoudig om linksboven weer een E21 plaatje te toveren?
Aan en uitzetten was de oplossing
Voor de afbeelding wil ik het leegmaken van de cache van de browser voorstellen. Dat was bij mij gisteren in Chrome wel de oplossing.

Voor de afbeelding wil ik het leegmaken van de cache van de browser voorstellen. Dat was bij mij gisteren in Chrome wel de oplossing.