Trillen boven de 70km per uur
Trillen boven de 70km per uur
Hoi ik ben nieuw hier
Ik heb een probleem met me Bmw e21 320/6
Heb sinds kort een mechanische 5 bak geplaatst sindsdien trilt die boven de 70 km per uur
Ik heb me koppeling, drukgroep vervangen
Ik heb me as op maat gemaakt en de middenlager vervangen (laten doen door een bv)
Hij trilt nog steeds heeft er iemand een idee wat ik nog moet doen of vervangen
Mvg Suraj
Ik heb een probleem met me Bmw e21 320/6
Heb sinds kort een mechanische 5 bak geplaatst sindsdien trilt die boven de 70 km per uur
Ik heb me koppeling, drukgroep vervangen
Ik heb me as op maat gemaakt en de middenlager vervangen (laten doen door een bv)
Hij trilt nog steeds heeft er iemand een idee wat ik nog moet doen of vervangen
Mvg Suraj
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: Trillen boven de 70km per uur
Is die cardanas ook gebalanceerd? En heb je de delen goed inelkaar op de merkjes geplaatst? Tot slot, hoe zijn je kruiskoppelingen?
Het kan geen toevallig banden gedoe zijn?
Welkom trouwens, een leuke voorstelronde over jou en je e21 wordt gewaardeerd! En graag een bosje foto's, zijn we gek op
Het kan geen toevallig banden gedoe zijn?
Welkom trouwens, een leuke voorstelronde over jou en je e21 wordt gewaardeerd! En graag een bosje foto's, zijn we gek op

De as is gebalanceerd de kruiskoppeling niet dat zou een goeie zijn
Hoe kan ik foto’s hier plaatsen ?
- BertjeConti
- E21 Mad
- My E21(s): E12 520-6
Welkom idd, foto's zijn we hier dol op.
Banden zou kunnen, heeft de auto lang stil gestaan op dezelfde plek?
Overingens dat ge "me" moet je wel af leren, dat is zeer iritant taalgebruik voor de lezers
Banden zou kunnen, heeft de auto lang stil gestaan op dezelfde plek?
Overingens dat ge "me" moet je wel af leren, dat is zeer iritant taalgebruik voor de lezers

Megasquirted '77 E12 520-6
Aspen Silver '96 E39 523i
Ik zal in het weekend eens kijken naar me banden 
Ziet u meerdere foto’s ?
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Jawel via die link, maar om ze hier te plaatsen moet je ze per stuk plaatsen. Even geprobeerd. Klik op de foto in myalbum en dan de 3 puntjes, dan delen en dan link en dan de bb link. Die link geeft de foto hier gelijk weer.

Leuke collectie klassiekers!
Ik heb mijn mijn 316 ook last van getril boven de 100 km/pu. Eerst begin dit rond de 80 al maar nieuwe rubbers en het aandraaien van de bouten hielp al flink. Nu is het probleem gelokaliseerd tot de kruiskoppeling, zit speling in. Goed om daar even op in te zoomen
Ik heb mijn mijn 316 ook last van getril boven de 100 km/pu. Eerst begin dit rond de 80 al maar nieuwe rubbers en het aandraaien van de bouten hielp al flink. Nu is het probleem gelokaliseerd tot de kruiskoppeling, zit speling in. Goed om daar even op in te zoomen

Ben vandaag weer effe bezig geweest heb een andere setje velgen eronder gegooid en het probleem is opgelost hahah
dank jullie wel voor de reacties
dank jullie wel voor de reacties