De Alpinweiss 320/6 van Frans

Post Reply
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29266
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: De Alpinweiss 320/6 van Frans

Post by Jeroen »

Sterkte man! De getoonde punten zijn iig wel goed lokaal te herstellen, dat scheelt weer.


Regards/groeten, Jeroen
User avatar
Frans
Upcoming E21 fanatic
Posts: 81
Joined: Sun Sep 04, 2022 11:32 am
My E21(s): BMW E21 320/6 uit 1980 automaat
Location: Zuid Holland

Re: De Alpinweiss 320/6 van Frans

Post by Frans »

Op dit moment is de BMW in mijn ogen in best wel goede staat, maar ik loop te dubben over een volgend project.
Dat zou inhouden dat ik de bimmer zou gaan verkopen. Ik wil na alle liefde die erin gestoken is niet aan jan en alleman te verkopen dus mijn vraag is welke weg te bewandelen.
Hier nog wat laatste foto's van hoe hij nu is.
Image
Image
Image
Image
Ik wil niet te gek veel foto's neerzetten maar heb er nog voor als er vraag naar is. Zou verder niets meer kunnen verzinnen waar ik de BMW mee zou kunnen verbeteren in technisch opzicht. Nieuw taxatierapport is aanwezig evenals de rekeningen van de laatste verbeteringen.
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29266
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: De Alpinweiss 320/6 van Frans

Post by Jeroen »

Tsja, is en blijft een erg nette auto, die verdient het wel om goed terecht te komen. Ik zou hem dan ook zeker eerst adverteren in liefhebberskringen. Maar, wellicht mede door de inflatie en benzineprijzen is de oldtimermarkt wat tam op het moment, dus het zal niet storm lopen. Die liefhebber is echt al geboren, maar je zult ws even geduld nodig hebben. Succes met de verkoop, al vind ik het wel jammer, ben dan ook heel benieuwd wat het aanstaande project is!
Regards/groeten, Jeroen
User avatar
Frans
Upcoming E21 fanatic
Posts: 81
Joined: Sun Sep 04, 2022 11:32 am
My E21(s): BMW E21 320/6 uit 1980 automaat
Location: Zuid Holland

Re: De Alpinweiss 320/6 van Frans

Post by Frans »

Dank Jeroen voor je mooie woorden. Ik heb zeker geen haast met de verkoop hoor, ik vind het nog steeds een lieve en fijne auto waar ik als 18 jarig jochie naar uitkeek. En ik weet wat ik nu heb en niet wat ik er voor terug krijg. Mijn volgende project zal ook best uiteen lopen qua interesse van amerikaan V8 tot mercedes-benz W107 560SL of toch weer een commodore of een gave ford taunus V6 of.................ben er nog niet uit. Maar het geluid van deze mooie 6 cilinder zal ik niet snel vergeten.
Post Reply