Dat zie je heel weinig, maar is ook niet correct, RDW laat het aantal eigenaren over de afgelopen 9 jaar zien. Dat is er dus maar één, maar deze heeft de auto 'pas' sinds 1986 in bezit, dus ws 2e eigenaar maar dat is ook al een enorme tijd. Leuke en bijzondere spot!
Wel een leuk experimentje als iemand zich een keer verveelt, in het RDW bestand kijken welke E21's eenzelfde datum eerste als datum laatste tenaamstelling hebben.
HaHa mooi! dat is de mijne, ik ben 2e eigenaar sinds 1986, gekocht bij Hoving/ van sadelhoff in Velp. Hij is in 1981 nieuw verkocht in Soesterberg door G. van Ekris. Ik heb er altijd mee gereden, eind jaren 90 heb ik hem een keer op laten knappen, daarna weer dagelijks gebruik tot ca 2008. Toen was de bodem in dusdanige staat dat APK niet meer ging. De reparatie zou een half jaartje duren zodat ik maar even een 318i e30 van 1988 voor 700euries erbij gekocht heb om de winter door te komen. Door omstandigheden kon de reparatie niet verder zodat mijn auto 10 jaar in de opslag kwam. De e30 moest voor de apk en ik schrok eerst.... de laatst apk was op kerstavond op het laatste moment dat hij afgemeld kon worden... dat beloofde niet veel goeds. Maar na een half uur kwam de monteur van Bloemenkamp BMW met de papieren.... je hebt een hele mooie auto, prima in orde, zuinig op zijn!
zo heb ik nu dus 2 BMW 's. ca 4 jaar geleden kreeg ik zelf meer tijd en ben ik er zelf aan begonnen, alle bekende plekken aan de onderzijde, nieuwe dorpels vloerplaten ,wielkast achter en voor voorfront noem maar op, vervangen of nieuw ingelast. nieuwe bekleding. Gelukkig heb ik een kennis uit de schadeherstel branche waar ik op terug kan vallen voor advies en goede raad, en ook hier op het forum heb ik veel informatie gehad. De tellerstand is ca 250000. de motor is iets gewijzigd, een cilinderkop met grotere kleppen en een uitlaatspruitstuk met groter diameter afkomstig van een 320/4 of een 318 vroege e30 misschien. rond 2000 is er een nieuwe Pierburg 2b4 carburateur opgekomen. De auto loopt als een zonnetje en zal door de wijziging 100-110 pk hebben. Grappig is dat mijn beide auto's alpine wit zijn en bijna iedereen denkt dat ik al sinds mensenheugnis in de zelfde rijd. De auto was daar geparkeerd omdat mijn zoon daar aan de bosrand moest zijn. Op dit moment is hij weer de dagelijkse omdat de e30 ook even iets aandacht nodig heeft. met vriendelijke groet, Gert
Dat komt dan heel leuk samen zo Gert! Bekende adressen ook, onze ex "Appeltje" heeft ook rondgezworven tussen autobedrijven Hoving en Bloemenkamp (zie onderstaande foto's). Eerder zelf ook al eens een auto gekocht van Henk Bloemenkamp en een andere in bezit gehad die hij had verkocht, super geholpen destijds, nog steeds af en toe contact met hem (toko inmiddels verkocht en da's via Broekhuis nu Oostland).
Anyway, houd 'm bij, dat vroege spul begint nu echt wel schaars te worden!