De Fly-in doen ze al tientallen jaren en is een continu komen en gaan van allerhande vliegspul, soms één voor één, soms met een bosje tegelijk haha. Vliegtuigjes, klassiek spul, heli's, zweefvliegers, noem maar op. En voor een paar tientjes kun je zelf ook mee. Ik meen dat het dit jaar voor het eerst was dat er ook oldtimers langs de baan mochten staan. Dat gedeelte was daarom ook nog niet zo groot maar toch een leuke toevoeging. Wie weet volgend jaar eens met de Baur daarheen. Voor nu maar even wat plaatjes. Mega achterstand in het uitzoeken van foto's dus ik heb deze maar wel even snel verwerkt.
Fly-in Keiheuvel airfield
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Fly-in Keiheuvel airfield
Ik was even naar België het afgelopen weekend. Even de B3 uitlaten en bij vrienden op bezoek, maar eerst even vliegtuigjes kijken. Als je via Valkenswaard bij onze zuiderburen binnen komt rijden kom je eerst langs het vliegveld van Sanicole waar ze in september weer een mooie show hebben. Dan moet je je even door Leopoldsburg worstelen omdat enkele duizenden Harley's daar een feestje hebben, en dan ben je bij de grasbaan van Keiheuvel.
De Fly-in doen ze al tientallen jaren en is een continu komen en gaan van allerhande vliegspul, soms één voor één, soms met een bosje tegelijk haha. Vliegtuigjes, klassiek spul, heli's, zweefvliegers, noem maar op. En voor een paar tientjes kun je zelf ook mee. Ik meen dat het dit jaar voor het eerst was dat er ook oldtimers langs de baan mochten staan. Dat gedeelte was daarom ook nog niet zo groot maar toch een leuke toevoeging. Wie weet volgend jaar eens met de Baur daarheen. Voor nu maar even wat plaatjes. Mega achterstand in het uitzoeken van foto's dus ik heb deze maar wel even snel verwerkt.

Regards/groeten, Jeroen
- gerrit323
- E21 VIP
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
Re: Fly-in Keiheuvel airfield
Leuk Jeroen .. dank om te delej.. deze kende ik niet .. ga wel jaarlijks naar de fly inn in schaffen bij Diest .. daar staan honderden oldtimers op het grasveld ..
Combinatie met oude vliegkisten is altijd leuk.
Ik onthoud deze.. mss is schaffen voor jou een bezoekje waard volgend jaar .. kunnen we gerust samen doen .. 30 min van bij mij thuis
Combinatie met oude vliegkisten is altijd leuk.
Ik onthoud deze.. mss is schaffen voor jou een bezoekje waard volgend jaar .. kunnen we gerust samen doen .. 30 min van bij mij thuis
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://pksolutions.be/
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Leuk idd, Gerrit! En zo hebben jullie wel meer van dat soort feestjes, meer dan wij hebben. Sanicole, Kleine-Brogel, etc. Als ik dan in NL op Seppe, Lelystad of Hilversum ben en 3 Cessna's zie opstijgen... overigens hadden ze op Lelystad vroegah ook wel een leuke fly-in maar dat was voor het laatst in 2009 ofzo, daarna maakte Libéma van Aviodrome en omgeving een kinderspeeltuin.
Koos, de B3 is zeker leuk, en heeft meer leven onderin gekregen met z'n verse Vanos, maar blijft nog wel aardig achter bij de M3 en Roadster S. Ander karakter ook, doet veel gemoedelijker z'n werk, maar zet ongemerkt best stappen. Bij een stoplichtsprintje tegen eoa e-tron (verder totaal geen idee wat voor apparaat, iets richting Q4 of Q5) ging het tot ca 80 km/u vrij aardig gelijk op, daarna begon ik weg te lopen, was toch best indrukwekkend.
Verder nog totaal geen idee hoe of wat met de B3. Meeste werk is gedaan aan die auto en ik heb 'm nu weer in de loods gemikt en de Z4 opgehaald. Maar was wel een goede keuze om de B3 mee naar België te nemen, vond dat onderstel al hard zat voor de asfalt gatenkazen en kedeng kedeng betonwegen aldaar hahaha. Anyway, met de B3 zien we nog wel even, staat niet in de weg, tenzij Ite nog meer speelgoed uit Zweden hierheen haalt
Koos, de B3 is zeker leuk, en heeft meer leven onderin gekregen met z'n verse Vanos, maar blijft nog wel aardig achter bij de M3 en Roadster S. Ander karakter ook, doet veel gemoedelijker z'n werk, maar zet ongemerkt best stappen. Bij een stoplichtsprintje tegen eoa e-tron (verder totaal geen idee wat voor apparaat, iets richting Q4 of Q5) ging het tot ca 80 km/u vrij aardig gelijk op, daarna begon ik weg te lopen, was toch best indrukwekkend.
Verder nog totaal geen idee hoe of wat met de B3. Meeste werk is gedaan aan die auto en ik heb 'm nu weer in de loods gemikt en de Z4 opgehaald. Maar was wel een goede keuze om de B3 mee naar België te nemen, vond dat onderstel al hard zat voor de asfalt gatenkazen en kedeng kedeng betonwegen aldaar hahaha. Anyway, met de B3 zien we nog wel even, staat niet in de weg, tenzij Ite nog meer speelgoed uit Zweden hierheen haalt

Regards/groeten, Jeroen
- Smartie
- E21 VIP
- My E21(s): 320/6 '78 rip
323i '78 wip - Location: Assen
Gaaf, mooi dat je dit deelt!