radiatorke gespoeld en wat aangepast naar mijn smaak:

extra elektrische fan geplaatst:
En dan terug samenbouwen met alle nieuwe spullen! Ook even de motorkabelboom fatsoenlijk gesoldeerd was er de eerste keer niet helemaal van gekomen:
Dan mis ik enkele foto's, maar kom. Alles in elkaar en rustig inrijden (het was intussen bijna zomer 2010) En dan na een 2tal weken rijden, in een keer op de autosnelweg (ok ik geef het toe ik was wat aan't doorrijden) boef meter int rood, allemaal witte damp... Weer prijs!!! Kben nog naar huis gesukkeld, was nog 1 km. De auto neergezet en nietmeer bekeken tot februari 2011! (ik was ondertussen aan't scheiden en had nog de zin nog het geld om er opnieuw aan te beginnen!)
Maar je kent dat, dat begint stilletjes aan toch weer te kriebelen. En dus toch het blokje nog eens opengehaald met de vrees er weer een kapotte cylinderkop te vinden, maar ik had deze keer geluk. Ik had mijn cylinderkoppakking erdoor geblazen.. Vreemd... Maar na wat informeren hier en daar bleek ik een fout gemaakt te hebben. Ik had alles nieuw gezet behalve 1 ding... De cylinderkopbouten!!! Volgens verschillende mensen was dat niet nodig bij deze blokken.. blijkbaar wel!
Alles terug samengebouwd en nu is hij gelukkig weer helemaal de oude...
Nu ja, ge kent dat wel, er zijn altijd nog wel dingen aan zo een oude auto die zo nu en dan uw aandacht nodig hebben..
THe END (for now

)

There's no such thing as overpowered...
http://shop.kapaza.be/VerDi/