323i 1979 Lpg
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
323i 1979 Lpg
kreeg de link van een kameraad van mij: (hij is een manta b rijder)
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=102221
van 320/6 naar 323i conversie (hoe het met de remmen en onderstel zit weet ik niet, maar uitlaat zit er onder)
voor zover ik kan zien de volgende opties:
electrische antenne, hoofdsteunen achterin,trekhaak. en aftermarket ass stoelen.
700 euro is dan ook aardig duur, wat vinden jullie?
groeten martin.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=102221
van 320/6 naar 323i conversie (hoe het met de remmen en onderstel zit weet ik niet, maar uitlaat zit er onder)
voor zover ik kan zien de volgende opties:
electrische antenne, hoofdsteunen achterin,trekhaak. en aftermarket ass stoelen.
700 euro is dan ook aardig duur, wat vinden jullie?
groeten martin.
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- marcel krol
- E21 Fanatic
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
mmm weet niet hoe ik daar aan moet komen, wil je met alle plezier helpen.
optie's
1: ik vraag aan mijn kameraad die actief is op dat forum of de verkoper contact met je wil opnemen, door jou je email adres te geven.
2: ik vraag aan mijn kameraad die actief is op dat forum of hij de verkoper z'n email wil vragen.
3: je registreerd je gewoon op dat forum om hem te pm'n
4:zorgen dat hij zich hier registreerd.
Mvg Martin
optie's
1: ik vraag aan mijn kameraad die actief is op dat forum of de verkoper contact met je wil opnemen, door jou je email adres te geven.
2: ik vraag aan mijn kameraad die actief is op dat forum of hij de verkoper z'n email wil vragen.
3: je registreerd je gewoon op dat forum om hem te pm'n
4:zorgen dat hij zich hier registreerd.
Mvg Martin
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- marcel krol
- E21 Fanatic
Hoi,
dat heb ik idd gelezen. Maar wie zegt dat ze het niet netjes gedaan hebben en de hele bups meteen op 323 niveau hebben aangepast.
Uitlaat van een 323 zit er per slot van rekening ook al onder....
Tuurlijk, dat achterscherm ziet er wel erg woest uit. Dus zal de rest van de koets ook niet wild veel zijn.
dat heb ik idd gelezen. Maar wie zegt dat ze het niet netjes gedaan hebben en de hele bups meteen op 323 niveau hebben aangepast.
Uitlaat van een 323 zit er per slot van rekening ook al onder....
Tuurlijk, dat achterscherm ziet er wel erg woest uit. Dus zal de rest van de koets ook niet wild veel zijn.
- marcel krol
- E21 Fanatic