nieuwe fotos bmw318 E21 (zie restauratie bmw318 1978 )
Ziet er goed uit Stefan!
Je kan wel merken dat het voorjaar begonnen is, massaal zie je de projecten weer wakker worden
En Motip is hier behoorlijk bekend in de bouwmarkten enzo omdat het daar makkelijk te krijgen is, maar Dupont is wel hèt merk voor lakken als je 't mij vraagt.
(hebben die Amerikanen nog wat goeds op de markt gebract )
Je kan wel merken dat het voorjaar begonnen is, massaal zie je de projecten weer wakker worden
En Motip is hier behoorlijk bekend in de bouwmarkten enzo omdat het daar makkelijk te krijgen is, maar Dupont is wel hèt merk voor lakken als je 't mij vraagt.
(hebben die Amerikanen nog wat goeds op de markt gebract )
[url=http://www.sharknosemeeting.com/][img]http://www.sharknosemeeting.com/banner2.jpg[/img][/url]
E30/316/86
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/270640.html][img]http://images.spritmonitor.de/270640_5.png[/img][/url]
E30/316/86
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/270640.html][img]http://images.spritmonitor.de/270640_5.png[/img][/url]
- marcel krol
- E21 Fanatic
- Posts: 204
- Joined: Sun May 07, 2006 2:28 pm
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 11994
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Hey stefan,
Lekker kleurtje heeft de achterkant Ziet er goed uit. Waarom monteer jij al delen van het dashboard voor dat de auto gespoten wordt? Of ga je de binnen zijde niet verder afwerken?
Lekker kleurtje heeft de achterkant Ziet er goed uit. Waarom monteer jij al delen van het dashboard voor dat de auto gespoten wordt? Of ga je de binnen zijde niet verder afwerken?
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 11994
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Oeps Ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij al een gedeelte aan het terugplaatsen was.Arnold D wrote:Ziet er goed uit Stefan, vooral doorgaan. De cas ziet er niet verkeerd uit.
@Peter, hij heeft het dash toch gedemonteerd ?
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
heb de klus geklaard,de bouten zaten behoorlijk vast.
maar wd40 doet wonderen.
de rubbers zien er nog behoorlijk uit valt nie tegen.
kwa roest zit het wel goed
hier nog wat foto's
weet iemand van jullie misschien wie een bok heeft?
ik bedoel een bok waar je de carrosserie op kunt zetten
nog een vraagje,er kwam bruine prut uit het koelsysteem
lijkt het jullie verstandig dat ik de radiateur en kachelunit
schoon moet spoelen van binnen?
ps de kratjes zijn leeg
mvrg Stefan
maar wd40 doet wonderen.
de rubbers zien er nog behoorlijk uit valt nie tegen.
kwa roest zit het wel goed
hier nog wat foto's
weet iemand van jullie misschien wie een bok heeft?
ik bedoel een bok waar je de carrosserie op kunt zetten
nog een vraagje,er kwam bruine prut uit het koelsysteem
lijkt het jullie verstandig dat ik de radiateur en kachelunit
schoon moet spoelen van binnen?
ps de kratjes zijn leeg
mvrg Stefan
hoi
als ik aan het motorblok begin zal ik alles goed schoonmaken
ik neem aan dat ik dat met goed warm water rond kan pompen
door de kachelunit en radiateur?
blok wil misschien wel helemaal uit elkaar gooien,
kan ik alles goed na kijken en waar nodig de boel vervangen.
@Jeroen is misschien een idee heineken groen met jupiler geel/rode
striping
gr Stefan
als ik aan het motorblok begin zal ik alles goed schoonmaken
ik neem aan dat ik dat met goed warm water rond kan pompen
door de kachelunit en radiateur?
blok wil misschien wel helemaal uit elkaar gooien,
kan ik alles goed na kijken en waar nodig de boel vervangen.
@Jeroen is misschien een idee heineken groen met jupiler geel/rode
striping
gr Stefan