Je moet je oprit ook verbreden dan kan alles naast elkaar staan en moet je maar 1 ding verzetten.
Ik zeg: Bel de vrouw op dat ze zeer snel moet terugkomen met de mompel mompel

Eea is natuurlijk heel naar, maar uitlaatdelen vervormen ... dan moet je erg veel kracht hebben hoor.Wondermike wrote:Vandaag eindelijk even gereden. Eerst 500 meter en toen gauw weer terug want er loopt iets aan![]()
Tussen de tankdelen tikken ze tegen elkaar en ik heb haast geen speling.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik te veel kracht op de uitlaat heb gezet om hem los te wrikken en dat hij nu uit vorm is.
FF een nachtje over slapen.
Sturen viel me 100% mee dus dat is een plus en dat de auto nergens incontinent is is ook meegenomen.
Hij moet nu eerst op de brug voor de uitlaat en de remmen voor ik me aan een eind rijden waag.
Al met al een beetje teleurgesteld maar ja je moet wat te doen over houden toch

Deze optie is ook wat ik voor ogen heb maar omdat de middendemper op de een of andere manier muurvast aan een voorpijp zit is hier erg veel kracht voor nodig. Het lukte me gisterenavond niet om de middendemper te draaien. Ik probeer vanavond op een brug te staan, dan moet het hopelijk lukken.Net zover losdraaien dat je de middendemper kan draaien/ torderen
Ik ben dan niet groot....... maar wel heel sterk.dan moet je erg veel kracht hebben hoor.