Gerrit
323i '82
- gerrit323
- E21 VIP

- Posts: 4603
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Veel beterschap Nick en ik vind jouw JPS projekt TOP is een ombouw die je niet veel gaat zien
Gerrit
Gerrit
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
Vandaag het tapijt gespoten, met een ander product en een spuitpistool.
Het ging veel beter dan verwacht, en was dan ook zeer snel klaar.
Ben uiteindelijk blij met het resultaat. De originele bekleding was blauw, en nu pekzwart
Ik hoop vrijdag aan de zetelsteunen te kunnen beginnen, zodat ik het interieur zo snel mogelijk kan omzetten.
Met mijn rug gaat het ondertussen weeral beter.
Hier een paar foto's van het spuiten.





Het ging veel beter dan verwacht, en was dan ook zeer snel klaar.
Ben uiteindelijk blij met het resultaat. De originele bekleding was blauw, en nu pekzwart
Ik hoop vrijdag aan de zetelsteunen te kunnen beginnen, zodat ik het interieur zo snel mogelijk kan omzetten.
Met mijn rug gaat het ondertussen weeral beter.
Hier een paar foto's van het spuiten.





[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
- gerrit323
- E21 VIP

- Posts: 4603
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Héél mooi Nick .. als hij af is moeten we maar es afspreken om wat foto's te nemen van de broers 
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
- Thegs
- E21 VIP

- Posts: 2419
- Joined: Tue Feb 13, 2007 7:05 pm
- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
- Contact:
Waar ik het meest naar benieuwd ben is de gouden striping. Het maakt zo'n auto gewoon echt speciaal. Zal een mooi plaatje zijn als ze straks bij een meeting eens allemaal bij elkaar staan (Alpina, Hartge, JPS FAP )
Gerwin
Gerwin
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Merci voor de reacties!!
Ik was vorig weekend begonnen aan de zetelsteunen, met veel tegenzin, want slijpen en lassen in de wagen is niet echt mijn ding
Eens begonnen viel het toch harder tegen dan gedacht, om elke puntlas uit te boren, en alles terug roestvrij te krijgen.
Ik kan er nog altijd niet bij dat iemand de wagen zo behandeld heeft, zelfs achteraf geen verf of niets opgezet
Hier wat foto's van de steunen:

Dan het stuk originele steun verwijderen:

alle roest wegwerken:

de steunen die ik bij Sven uit lommel ben gaan uitslijpen:

het ijzer dat uit de wagen is gekomen:

en de wagen die ik helemaal heb afgeplakt binnenin tegen de rondvliegende gensters

en nog een foto van een velg:

Met mijn rug gaat het beter, maar ben zaterdag gevallen, en nu zit ik weer thuis met een gebroken sleutelbeen
momenteel kan ik geen kant uit, dus zal het lassen een paar weken moeten uitstellen
Ik was vorig weekend begonnen aan de zetelsteunen, met veel tegenzin, want slijpen en lassen in de wagen is niet echt mijn ding
Eens begonnen viel het toch harder tegen dan gedacht, om elke puntlas uit te boren, en alles terug roestvrij te krijgen.
Ik kan er nog altijd niet bij dat iemand de wagen zo behandeld heeft, zelfs achteraf geen verf of niets opgezet
Hier wat foto's van de steunen:

Dan het stuk originele steun verwijderen:

alle roest wegwerken:

de steunen die ik bij Sven uit lommel ben gaan uitslijpen:

het ijzer dat uit de wagen is gekomen:

en de wagen die ik helemaal heb afgeplakt binnenin tegen de rondvliegende gensters

en nog een foto van een velg:

Met mijn rug gaat het beter, maar ben zaterdag gevallen, en nu zit ik weer thuis met een gebroken sleutelbeen
momenteel kan ik geen kant uit, dus zal het lassen een paar weken moeten uitstellen
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]

