Arnold D wrote:Uniball mounts. Tsja, wat is redelijk. Ze zijn behoorlijk prijzig, ik dacht dat deze 2 (het zijn er dus 4) rond de €160,- zaten. Maar dat heb ik er dus niet voor betaald
De schijfjes heb ik zelf gemaakt, omdat de oude af gingen brokkelen.
Die wil ik wel voor je draaien, mochten die van jou ook zo slecht zijn.
Tsja de hele set hier is wat roestig haha. Ik heb alleen de achterstabi en die zou ik sowieso niet gauw plaatsen met een gewone voorstabi vanwege de vergrote kans op overstuur, maar samen met een sper durf ik dat wel aan.
Misschien wel handig -als je wilt en tijd hebt- als ik met stabi inclusief aanbouwdelen en dat diffdeksel es bij jou langs rij? 30 april of 2 mei tijd en zin? 1 mei ben ik mogelijk met die gehaktbal van de croma op pad
Helemaal gezellig, bel maar even ( niet nu ), want het zijn een paar vreemde dagen. Misschien kun je dan ook nog even de stabi hier laten coaten en oud BMW ijzer laten verzinken.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Tja, ik heb dit hele gebeuren echt van begin tot eind gevolgd, het is echt gewoon om stil van te worden. En het is gewoon heerlijk om te zien hoe zo'n striping de auto helemaal af maakt gewoon.
Heeft ie inmiddels al gelopen? Of moet de carter nog gerepareerd worden? Als hij nog moet starten, dat is wel een moment om vast te leggen op film natuurlijk!!
Gerwin
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Zaterdag de uitlaten monteren en starten, volgende week zaterdag taxeren en de week daarna krijgt tie klasse 3 alarm. Daar ergens tussenin moet de motor warm lopen zodat de cilinderkop nagetrokken kan worden. Dan wordt daarna als laatste de carterpan gelast. Dan rijden.
Weer een aantal foto's van het interieur. De stoelen worden volgend jaar opgeknapt of ik neem andere.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Arnold D wrote:
Weer een aantal foto's van het interieur. De stoelen worden volgend jaar opgeknapt of ik neem andere.
Arnold, kunnen we niet samen eens infomeren voor het laten maken van nieuwe bekledingsstof? Op sommige plekken wordt de stof van mijn stoelen erg slecht. Het schuimrubber is eenvoudig bij Recaro te bestellen.
BMW 325i E90
BMW Z3 M Roadster
BMW Alpina B6 2.8 E21 #024
Goedenavond allemaal
Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest (druk druk).wil ik toch effe reageren.
Arnold je hebt een TOP prestatie geleverd.De B6 ziet er geweldig uit.Mijn complimenten.
Mooie woorden waar ik me helemaal bij aansluit.
Toch nog een puntje om te zeiken: velgharten...
Overigens een klein wereldje vandaag.
Vanmorgen moest ik eerst naar Oosterwolde. Bij Houthandel Koningsblaauw werkt weer iemand die jou broer goed kent en begon over dat ouwe bmweetje...Misschien reageert hij wel, want hij leest mee.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Arnold D wrote:
Arnold, kunnen we niet samen eens infomeren voor het laten maken van nieuwe bekledingsstof? Op sommige plekken wordt de stof van mijn stoelen erg slecht. Het schuimrubber is eenvoudig bij Recaro te bestellen.
De stof van mijn stoelen is prima, het vinyl aan de zijkanten is wel te restaureren, maar de beide rugleuningen zijn van de bestuurdersstoel
Bedankt voor de tip, ga Recaro eens vragen naar een setje.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
323baur wrote:
Overigens een klein wereldje vandaag.
Vanmorgen moest ik eerst naar Oosterwolde. Bij Houthandel Koningsblaauw werkt weer iemand die jou broer goed kent en begon over dat ouwe bmweetje...Misschien reageert hij wel, want hij leest mee.
Dat is Jan en de achterste helft van het bedrijf is van hem. Iedere keer als ik hier weer iets post, mail ik hem de link.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.