CO schroef?
CO schroef?
Hallo,
Ik vraag mij af of er een standaard stand is voor de CO schroef oid..
10 jaar geleden liep de 323i prima, toen is die voor de apk gekomen en daarna wilde die moeilijk starten. We dachten dat dit kwam doordat ze de CO waarde veranderd hebben.. zou dit kunnen of is dit onzin?
Verwacht over een week ongeveer eerste startpoging te doen, maar weet niet of dit dus gaat lukken omdat die voordat die weg gezet werd dus ook al moeilijk starte.. voor de apk aan destijds liep die prima.
Mvg en bedankt voor de reacties alvast!
Ik vraag mij af of er een standaard stand is voor de CO schroef oid..
10 jaar geleden liep de 323i prima, toen is die voor de apk gekomen en daarna wilde die moeilijk starten. We dachten dat dit kwam doordat ze de CO waarde veranderd hebben.. zou dit kunnen of is dit onzin?
Verwacht over een week ongeveer eerste startpoging te doen, maar weet niet of dit dus gaat lukken omdat die voordat die weg gezet werd dus ook al moeilijk starte.. voor de apk aan destijds liep die prima.
Mvg en bedankt voor de reacties alvast!
-
ruudariaans
- Upcoming E21 fanatic
Er is een standaard stand maar daar heb je niet veel aan, naarmate onderdelen slijten enzo moet deze af en toe worden bijgesteld. ALs hij hierna niet goed loopt/start klopt er ergens iets niet. Kan zijn dat hij een grote beurt nodig heeft, wanneer was dat voor het laatst? Ga iig niet aan de schroef draaien zonder een CO meter erbij dat wordt zeker niks!
Gr. Ruud
Gr. Ruud
- marcel krol
- E21 Fanatic
aan de uitlaatgastester hangen, en draaien tot hij goed staat! 
In de meeste garage's zullen ze je daar wel direct mee verder kunnen helpen. Is maar 10 min. werk.
Als basisafstelling (indien schroef er uit is gewees of zo) helemaal indraaien, en dan 3 toeren uit.
In de meeste garage's zullen ze je daar wel direct mee verder kunnen helpen. Is maar 10 min. werk.
Als basisafstelling (indien schroef er uit is gewees of zo) helemaal indraaien, en dan 3 toeren uit.
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)